شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 76279
منبع : خبرگزاری تسنیم

فوتسال قم با ۲ تیم در لیگ برتر امید شرکت می‌کند

قم نيوز : دبیر هیئت فوتبال استان قم از حضور ۲ تیم از استان قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور خبر داد.
فوتسال قم با ۲ تیم در لیگ برتر امید شرکت می‌کند
فوتسال قم با ۲ تیم در لیگ برتر امید شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز علی احمدی اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز می‌شود و 12 تیم در این مسابقات حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: امسال فوتسال قم در این سطح از رقابت‌ها دارای 2 تیم است و قم به همراه شهرهای اهواز و مشهد، در این رقابت‌ها بیش از یک نماینده دارد و تیم‌های قمی در این رقابت‌ها در گروه‌های مجزا قرار گرفته‌اند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که در قرعه‌کشی لیگ امید با نام آتلیه طهران حاضر بوده در فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید در گروه اول قرار دارد و با 5 تیم دیگر به صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت دیدار می‌کند که البته مسابقات هر مرحله به طور متمرکز در یک شهر برگزار می‌شود.

احمدی عنوان کرد: تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم دیگر تیم قمی حاضر در این رقابت‌ها بوده که در گروه دوم حضور دارد و تیم‌های پرسپولیس خوزستان، مقاومت تهران، استعدادهای درخشان مشهد، شهروند ساری و طاهای تنکابن رقبای این تیم هستند.

وی با اشاره به حریفان تیم سوهان سیمای قم تأکید کرد: گیتی پسند اصفهان، ملی حفاری اهواز، فرش آرای مشهد، شهرداری رشت و اهورای بهبهان حریفان سرسخت تیم سیمای قم در این مسابقات هستند که امیدواریم نمایندگان قم پس از برگزاری 10 مسابقه دور گروهی جواز حضور در جمع 4 تیم پایانی را کسب کنند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: فوتسال قم علاوه بر رده سنی امید در رده‌های جوانان و نوجوانان نیز در سطح عالی کشور دارای تیم خواهد بود و در مورد سهمیه لیگ برتری استان قم در رده بزرگ‌سالان نیز تلاش‌ها برای رفع مشکلات موجود در حال انجام است.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcaoun0.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما