دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 76386
منبع : خبرگزاری فارس
حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه قم:

سپاه جدی‌تر و استوارتر از هر زمان در چشم آمریکا و هم‌پیمانانش ظاهر شده است

قم نيوز : رئیس اندیشکده یقین گفت: تمرکز آمریکا علیه سپاه پاسداران نشان می‌دهد سپاه جدی‌تر و استوارتر از هر زمان در چشم فرعونیان زمان ظاهر شده است.
سپاه جدی‌تر و استوارتر از هر زمان در چشم آمریکا و هم‌پیمانانش ظاهر شده است
سپاه جدی‌تر و استوارتر از هر زمان در چشم آمریکا و هم‌پیمانانش ظاهر شده است
به گزارش قم نیوز حسن عباسی ظهر امروز در همایش «انقلاب اسلامی، آغازگر عصر جدید» که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار عنوان کرد: آنچه مطلوب نظر است این است که در دوره‌‌های خودسازی ماه شعبان نهایت استفاده برده شود تا بتوان به سلامت وارد ماه رمضان شد و در ماه میهمانی خدا تقرب به خداوند حاصل شود.

وی افزود: روز سوم شعبان روز پاسدار را به تمام پاسداران که همانند امام حسین(ع) برای پاسداری از دین اسلام تلاش می‌کنند تبریک می‌گوییم. تمام اعیاد شعبانیه برای ما مسلمانان الهام بخش است.

رئیس اندیشکده یقین اضافه کرد: امروز دونالد ترامپ در آستانه روز پاسدار می‌خواهد سپاه  را رسماً در لیست تروریست‌ها قرار دهد، ولی این چیز تازه و عجیبی نیست چرا که ترامپ در بیانات قبلی خود تمام مردم ایران را تروریست خوانده است و اکنون از او بر می‌آید که نهاد رسمی یک کشور را در لیست تروریست‌ها قرار دهد.

عباسی بیان کرد: قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست گروه‌های تروریستی نشان‌دهنده اوج کینه آمریکا علیه ایران و همچنین کم‌آوردن آن‌ها در مقابل سپاه پاسداران است.

وی عنوان کرد: با آغاز زمزمه‌هایی مبنی بر قرار گرفتن سپاه پاسداران از سوی آمریکا در لیست گروه‌های تروریستی برخی از لیبرال‌ها به آشوب افتاده‌اند و در فکر مذاکره‌اند، در پاسخ به این‌ها باید گفت همانگونه که وقتی سیل و زلزله مردم را در بر می‌گیرد شما در صحنه نیستید و کارها و یاری‌رسانی‌ها را کسانی دیگر انجام می‌دهند، در صورت وقوع جنگ نیز کسانی دیگر برای حراست از کیان و مرزهای ایران حاضر می‌شوند و جایی برای نگرانی قشر راحت‌طلب شما وجود ندارد.

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: تمرکز آمریکا علیه سپاه پاسداران نشان می‌دهد سپاه جدی‌تر و استوارتر از هر زمان در چشم فرعون زمان ظاهر شده است.

عباسی ادامه داد: خطاب به برخی از مسؤولان می‌گویم که تنظیم بودجه سالانه، پرداخت حقوق ماهانه کارمندان و انجام کارهای روتین اداری مدیریت محسوب نمی‌شود، مدیریت یعنی در جایی که هیچ زیر ساختاری وجود ندارد مثلا در شهری که به ناگهان دچار سیل یا زلزله می‌شود مدیریت شهری و مدیریت جامعه پیش‌رود یا در سوریه بدون هیچ زیرساختاری 70 درصد تکفیری‌ها و نیروهای آمریکایی را محکوم به شکست کنی.

وی اضافه کرد: در جریان همکاری ایران با سوریه در مبارزه با تکفیری‌‌ها عده‌ای لیبرال می‎گفتند چرا بودجه ایران در سوریه خرج می‌شود، باید به آن‌ها گفت آمریکا 7 تریلیون دلار معادل بودجه 21 سال کشور را در جنگ سوریه خرج کرد و با این حال سردار سلیمانی با دو ستاره بر دوش و هزینه‌ای بسیار کمتر از آمریکا، ژنرال متیس که 4 ستاره بر دوش دارد را با تمام نیروهای تکفیری و آمریکایی‌اش قلع و قمع کرد.

کارشناس مسائل استراتژیک افزود: چین بخش عظیمی از اقتصاد جهان را گرفته است و هر جا نگاه می‌کنی چشمت به تولیدات چینی می‌خورد ولی چینی‌ها تاکنون حتی یک آمریکایی را نگرفته‌اند که جلویشان زانو بزند؛ هیچ جا جز در ایران اتفاق نیفتاده که نیروی نظامی آمریکایی را به زانو بنشانند و دستانش را از پشت ببندند و او شروع به گریه کند.

عباسی گفت: راکت‌های فجر که بر سر اسرائیل فرود می‌آید در دل دشمنان این ترس را ایجاد کرده که نکند ایران همچو گذشته حکومت خود را تا سواحل مدیترانه پیش براند.

وی با بیان اینکه اکنون در بیستمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی قرار داریم بیان کرد: سوء مدیریت دولتی‌ها باعث شده تعدادی از هموطنان ما در گلستان، لرستان و ... عمر خود یا خانه و زندگی خود را از دست بدهند، موفقیت نیروهای مسلح در مدیریت بحران در کشور به دلیل تلاش‌های نخبه‌هایی چون سپهبد صیاد شیرازی در راستای تقویت بنیه کارآمدی نیروهای مسلح است و الا اکنون ارگانی در کشور نبود که به صورت سیستماتیک به یاری سیل‌زدگان بشتابد.

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اقدامات مؤثر سپهبد صیاد شیرازی در 25 سال پیش در راستای ارتقاء توان و کارآیی نیروهای مسلح در کشور عنوان کرد: با تلاش‌های افراد بزرگی چون سپهبد صیاد شیرازی اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که هر چه سازندگی، جاده‌سازی، تولید فیلم و سریال خوب، تولید نشریات خوب و سازندگی‌های درجه یک هست به همت نیروهای مسلح صورت می‌گیرد.

عباسی اذعان کرد: طرحی که رهبر معظم انقلاب برای نیروهای مسلح با سپهبد صیاد شیرازی شروع کرد و در حال حاضر شاهد رشد چشمگیر توانایی این نیروها هستیم را اکنون با بیانیه گام دوم انقلاب و پروژه ایران 1444 برای ایجاد تحولات مثبت در فضای تمدن و فرهنگ ایران آغاز کرده و دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: راهبرد دولت این بود که با نزدیکی به غرب و اغوای مردم برای قبول این تفکر اقدامات خود را پیش برد ولی همانگونه که رهبر معظم انقلاب تذکر داده بود پروژه غربگرایی با شکست مواجه شد و اکنون زمانی است که توجه مردم به سمت داخل معطوف شود و بر سیاست‌های کاربردی برای پیشرفت کشور در ابعاد مختلف متمرکز شوند.

کارشناس مسائل استراتژیک اضافه کرد: سیاست آمریکا در حال فروپاشی است و تنها با به روز‌رسانی فناوری و تکنولوژی سعی در زنده نگه داشتن خود دارد.

عباسی افزود: علوم تربیتی در نگاه افلاطون و ارسطو رساندن موجودات از توحش به تأهل است، منظور از تأهل اهلی کردن است که بعد از پروسه تربیت کردن و اهلی کردن آن، تمدن بر اساس تعریف هنجارها بوجود می‌آید. ولی منظور از تمدن در بیان رهبری این سیر تمدن نیست چراکه این سیر غربی است و شکست خورده است.

‌وی اضافه کرد: در عصر حاضر اخلاق به چنان سقوطی رسیده است که نه فقط بانک‌ها رسما ربا انجام می‌دهند و همه را درگیر کرده‌اند بلکه قانون همجنس‌بازی سالانه در جهان کشورهای بیشتری را درگیر می‌کند؛ به طور متوسط سالانه 4 کشور همجنس‌بازی را قانونی می‌کنند.

کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد: آمریکا با داشتن چندین هزار کلاهک هسته‌ای که با آن می‌تواند بخش عظیمی از کره زمین را نابود کند جز ترس چه چیزی او را وادار می‌کند برای محدود کردن فعالیت هسته‌ای ایران تلاش کند؟ جایی که ترس وجود نداشته باشد این دست و پا زدن‌ها معنا ندارد.

عباسی بیان کرد: کاخ سفید را حسینیه و کاخ باکینگهام را مهدیه می‌کنیم با تکیه بر وعده الهی در آیه 5 سوره قصص که گفته است :« و نرید ان نمن علی‌ الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین». به گذشته هم که می‌نگریم می‌بینیم بسیاری از جولانگاه‌های طاغوتیان نابود شده و جای خود را به مساجد داده است.

وی اذعان کرد: در جبهه نبرد حق و باطل اعتدال معنا ندارد، در این جا اعتدال یعنی میان حق و باطل، کسی که میان حق و باطل است معتدل نیست بلکه منافق است.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: تکنولوژی غرب نباید چشم ما را بگیرد، تمدنی که در اخلاق سقوط کرده راه به جایی نمی‌برد، آمریکا تکنولوژی دارد خب فرعون هم تکنولوژی داشت ولی در نهایت سپاه خدا پیروز شدنی است.

عباسی افزود: مدل‌های اقتصادی غربی شکست خورده و این را من نمی‌گویم بلکه ابر اقتصاددانان غربی می‌گویند. غرب در فلسفه، مدیریت، اقتصاد، اخلاق و روانشناسی شکست خورده‌ است. اسلام نجات بخش است، اسلام حرف برای گفتن و برنامه برای مدیریت دارد.

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به بازیگر زن ایرانی که برای خود چند بادیگارد گذاشته است گفت: اصلا خطاب به بازیگر خانم دست چندم ایرانی که برای خود چند بادیگارد پاورلیفتینگ گذاشته است حرفی ندارم ولی خطاب به کسانی که بازار چنین اقداماتی را داغ می‌کنند و به چنین برنامه‌هایی دامن می‌زنند می‌گویم اگر عرضه ندارید به سیل‌زدگان کمک کنید و فقط قد دراز کرده‌اید و نمی‎فهمید چه باید انجام دهید ریش و سبیل‌هایتان را بتراشید و چیزهای دیگر بر صورت خود بمالید.

وی ادامه داد: حلال‌زادگی بزرگترین امتیاز ایرانیان است، ایرانیان باید قدردان پدر و مادر خود باشند که در عصری که حرامزادگی، بی عفتی و فساد اخلاقی بیداد می‌کند دامن خود را حفظ کردند و فرزند حلال به بار آوردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmtea.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما