سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 76391
منبع : خبرگزاری تسنیم

3 نماینده از قم مسافر مسابقات جهانی دوومیدانی در کرواسی شدند

قم نيوز : رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام سه نماینده استان به مسابقات جهانی دانش‌آموزی این رشته در کراواسی خبر داد.
۳ نماینده از قم مسافر مسابقات جهانی دوومیدانی در کرواسی شدند
۳ نماینده از قم مسافر مسابقات جهانی دوومیدانی در کرواسی شدند
به گزارش قم نیوز علی‌رضایی اظهار داشت: هیئت دو و میدانی استان، سال جدید را به‌خوبی آغاز کرده  و امید می رود این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه در چند مسابقه انتخابی دو و میدانی کاران استان حضور داشتند،ا فزود: نمایندگان استان در رقابت‌های انتخابی و رکوردگیری نتوانستند حدنصاب ورودی مسابقات را کسب کنند اما درمجموع از عملکرد آن‌ها راضی هستیم.

وی درباره اعزام سه نماینده استان به مسابقات جهانی کرواسی گفت:افتخاری بی‌نظیر برای دوومیدانی استان این بار در بخش دانش‌آموزی به دست آمد که انتخاب سه دو و میدانی کار قمی در ترکیب تیم ملی دانش‌آموزی است.

سرمربی تیم ملی دو و میدانی دانش‌آموزی کشور بیان کرد: ترکیب نهایی تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان کشور عصر دیروز در حالی مشخص شد که بنده به‌عنوان سرمربی، مهدی رضایی و علی قاسم بابایی از استان قم به‌عنوان ورزشکار در مسابقات جهانی کرواسی به روی پیست خواهند رفت.

به گفته وی، مرحله نهایی اردو تیم ملی ازروزدوشنبه 19 فروردین  در شهرکرد استان چهارمحال بختیاری ازسر گرفته خواهد شد

رضایی عنوان کرد: تیم ملی دو و میدانی دانش‌آموزی کشور در روز  21 اردیبهشت‌ماه در حالی راهی به مصاف رقیبان می‌رود که پیش‌بینی می‌شود سطح فنی این بازی‌ها نسبتاً بالاتر از ادوار گذشته باشد و این موضوع کار مدال‌آوری را برای نمایندگان کشور دشوارتر می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfymde.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما