چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 76473
منبع : خبرگزاری تسنیم

انتخاب آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به‌عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از انتخاب آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به‌عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران خبر داد.
انتخاب آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به‌عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران
انتخاب آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به‌عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید مهدی هاشمی زاده با اشاره به برنامه‌های دهه مهدویت در مسجد مقدس جمکران و اشاعه فرهنگ مهدویت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم مسجد مقدس جمکران در دهه مهدویت اشاعه فرهنگ مهدی یاوری در بین جوانان و اقشار مختلف جامعه است.

وی اجرای طرح مهدی یاوری را نمادی از بزرگداشت این حرکت عظیم دانست و افزود: این طرح در چند سال گذشته به‌صورت مستمر اجرا شده و امسال نیز مانند سنوات گذشته با تجلیل از چهره برتر سال  در حوزه مهدویت برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با یادآوری چهره‌های تجلیل شده در سال‌های گذشته ادامه داد: در طرح مهدی یاور از سید حسن نصرالله، شیخ ابراهیم زکزاکی، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در سال‌های گذشته به‌عنوان فعالان عرصه مهدویت تجلیل شده است.

وی زمان برگزاری این مراسم را در شب نیمه شعبان با عنوان اجتماع بزرگ منتظران اعلام و تصریح کرد: انتخاب مهدی یاور سال بر اساس نظرات و پیشنهادات مردم که از نهم ربیع‌الاول سال گذشته در سایت  مسجد مقدس جمکران ثبت‌شده، انتخاب‌شده است.

هاشمی زاده انتخاب آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را بر مبنای مجاهدت‌های وی در مبارزه با آل خلیفه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری که از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به‌عنوان ستاره‌ای در آسمان تشیع یادکرده‌اند وی به‌عنوان مهدی یاور سال انتخاب شدند.

وی همچنین از اهدای تندیس "کلمه الباقیه" به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم خبر داد و گفت: در مراسم شب نیمه شعبان که با عنوان اجتماع بزرگ منتظران برگزار می‌شود ضمن تجلیل از شخصیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تندیس "کلمه الباقیه" به وی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwt9u.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما