پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 76527
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: توزیع میوه شب عید در قم مطلوب نبود

قم نيوز : استاندار قم گفت: امسال توزیع میوه شب عید در قم ایده آل و مطلوب نبود و نیاز به آسیب شناسی در این زمینه داریم.
توزیع میوه شب عید در قم مطلوب نبود
توزیع میوه شب عید در قم مطلوب نبود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) با اشاره به قیمت بالای گوشت مرغ اظهار کرد: باید استان‌های مجاور تعهدات خودشان را در خصوص سیاست‌های کنترلی قیمت مرغ به صورت همزمان اجرا کنند تا قیمت مرغ در استان قم کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: امسال توزیع میوه شب عید در قم ایده آل و مطلوب نبود و نیاز به آسیب شناسی در این زمینه داریم تا در سال‌های آتی این کار بدون هیچ مشکلی به وجود نیاید.

استاندار قم افزود: پیش از آنکه قیمت اقلامی همچون پیاز در بازار افزایش پیدا کند، باید پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد و مدیران نباید در این زمینه در بازار عقب باشند، باید کارشناسان دستگاه‌های اجرایی تحلیل‌های لازم را در این زمینه ارائه بدهند.

سرمست رصد بر وضعیت بازار را وظیفه ساختاری دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: باید کارشناسی‌ها در این زمینه براساس اطلاعات دقیق باشد، پذیرفته نیست که کارشناسان دستگاه‌های اجرایی بدون اطلاعات صحیح نظر کارشناسی بدهند.

وی ادامه داد: قم در زمینه چاپ کتاب به خصوص کتب مذهبی در کشور دارای مرجعیت است.

استاندار قم افزود: امسال با وجود سیل مشکلی در زمینه تنظیم بازار در استان وجود نداشت و رضایت نسبی در این زمینه بود، اما نباید به وضعیت فعلی اکتفا کرد و باید هر روز وضعیت بهتری را در زمینه تنظیم بازار در قم باشیم.

سرمست پاسخگویی مدیران استان به افکار عمومی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید مدیران استان زمان‌هایی را برای ملاقات عمومی با مردم بگذارند و این مساله اطلاع رسانی شود، مدیران ولایت مداری  را نه با حرف بلکه با اقدامات عملی همچون پاسخگویی به مردم نشان بدهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgun9u.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما