شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 76549
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت هندبال قم؛

دعوت از هندبالیست‌های قمی به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی

قم نيوز : رئیس هیئت هندبال استان قم از دعوت از هندبالیست‌های قمی به اردوی آماده سازی تیم‌های ملی خبر داد.
دعوت از هندبالیست‌های قمی به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی
دعوت از هندبالیست‌های قمی به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی اظهار داشت: با آغاز سال ۹۸ و با توجه به تغییر و تحولاتی که در فدراسیون هندبال صورت گرفته برنامه‌های اردویی تیم‌های ملی تدوین شده است و استان قم در ۲ اردوی فراخوان شده نماینده دارد.

وی افزود: اردوی ملی هندبال ساحلی منطقه شمال غرب کشور از ۲۹ فروردین در ارومیه برگزار می‌شود و حسین یزدانی از قم به این اردو دعوت شده است. یزدانی از هندبالیست‌های باتجربه قم به شمار می‌رود که سال‌ها در هندبال ساحلی تجربه کسب کرده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: ششمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر از ۲۶ فروردین در اراک آغاز می‌شود و نسترن گودرزی فراهانی از قم در فهرست دعوت شدگان قرار دارد و امید زیادی وجود دارد که این بازیکن در جمع بازیکنان حاضر در ترکیب نهایی قرار گیرد.

محمدخانی بیان داشت: در زمستان سال ۹۷ تیم هندبال دانشگاه آزاد قم با قهرمانی در لیگ دسته سوم هندبال کشور راهی دسته دوم شد و امسال قم در لیگ دسته دوم هندبال مردان تیم خواهد داشت و امیدواریم حمایت‌های مالی به بازگشت نمایندگان استان قم به لیگ‌های کشور یاری برساند.

وی عنوان کرد: سالی که گذشت سال پر باری برای هندبال قم بود البته نه بابت موفقیت‌ها، بلکه برای حمایت‌ها، همیاری و اتحاد و مهربانی‌های خانواده هندبال که موجب دلگرمی اعضای هیئت هندبال استان قم شد و آینده روشنی پیش روی هندبال قم که زمانی در لیگ‌های برتر مردان و زنان وجود داشته، پدیدار است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaomn0.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما