يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 76615
منبع : خبرگزاری تسنیم

دعوت مسجد مقدس جمکران از مردم برای شرکت در پویش" اکنون نوبت ماست"

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با دعوت از مردم برای شرکت در پویش " اکنون نوبت ماست" از تخصیص گوشت‌های قربانی نیمه شعبان به مناطق سیل‌زده خبر داد
دعوت مسجد مقدس جمکران از مردم برای شرکت در پویش" اکنون نوبت ماست"
دعوت مسجد مقدس جمکران از مردم برای شرکت در پویش" اکنون نوبت ماست"
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ یاسین حسین‌آبادی از برگزاری متفاوت مراسم قربانی امسال در نیمه شعبان که باهدف سلامتی امام زمان (عج) هرسال انجام می‌شد خبر داد و اظهار داشت: مراسم قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) امسال در قالب کمک به مردم سیل‌زده اجرا می‌شود.

وی کمک به مردم سیل‌زده را وظیفه همه مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی دانست و افزود: امسال با توجه به نیاز مردم استان‌های سیل‌زده، قربانی‌های انجام‌شده در شب نیمه شعبان به این استان‌ها فرستاده می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای پویش مردمی " اکنون نوبت ماست" باهدف کمک به مردم سیل‌زده خبر داد و تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران از ابتدای سال تمام نذورات شب‌های چهارشنبه را به کمک به مردم سیل‌زده اختصاص داده و با توجه به نیاز مردم قربانی‌ها نیز به این مناطق اختصاص داده خواهد شد.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در پویش " اکنون نوبت ماست" با هر توان مالی ادامه داد: بعد از خریداری گوسفندها و ذبح در شب نیمه شعبان گوشت‌ها به‌صورت بسته‌بندی به مناطق سیل‌زده فرستاده می‌شود.

حسین‌آبادی تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده و گوشت‌ها  از طریق نهادهای معتبر مانند کمیته امداد و نمایندگان مسجد مقدس جمکران مانند ستاد مردمی فعالیت‌های مهدوی که در مناطق حضور دارند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenp8f.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما