دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 76631
منبع : خبرگزاری مهر

تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» در جام حذفی فوتسال شرکت می‌کند

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در جام حذفی فوتسال شرکت می‌کند و این در حالی است که در تنها دوره برگزار شده این مسابقات قهرمانی به نماینده قم رسیده است.
تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» در جام حذفی فوتسال شرکت می‌کند
تیم فوتسال «سوهان محمد سیما» در جام حذفی فوتسال شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز با تصمیم کمیته فوتسال دومین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال ایران قرار است در سال ۹۸ برگزار شود و بدین ترتیب تیم سوهان محمد سیمای قم نماینده استان قم در این رقابت‌ها خواهد بود.

بر این اساس قرار است نمایندگان تیم‌های حاضر در این مسابقات ۳۱ فروردین در جلسه قرعه کشی این مسابقات حضور پیدا کنند و بدین ترتیب جام حذفی فوتسال ایران سال‌ها پس از برگزاری تنها دوره آن، احیا می‌شود.

در تنها دوره برگزار شده این مسابقات نماینده فوتسال قم که در آن زمان ماهان تندیس نام داشت به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم سوهان محمد سیمای قم این فرصت را دارد که امسال برای کسب یک قهرمانی دیگر در این رقابت‌ها تلاش کند.

این در حالی است که سوهان محمد سیما این روزها درگیر موضوع مالکیت است به طوری که مدعیان مالکیت این تیم با ارائه اسناد و ادله خود به هیئت فوتبال استان قم و اداره کل ورزش و جوانان منتظر تعیین تکلیف مدیریتی و برنامه ریزی برای شروع تمرین و فعالیت هستند.

لیگ برتر فوتسال ایران از تیرماه آغاز می‌شود و قرار است تمرینات تیم سوهان محمد سیمای قم از اردیبهشت آغاز شود. این در شرایطی است که جذب حامی مالی برای نماینده فوتسال قم، دغدغه مهم در سطح مدیریت ورزش قم است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccseqm.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما