دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 76636
منبع : خبرگزاری فارس

حضور 4 كشتي‌گير قم در آخرين اردوي تيم ملي

قم نيوز : چهار كشتي‌گير قم در آخرين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران در كنار ساير ملي‌پوشان پيش از اعزام به رقابت‌هاي قهرماني آسيا تمرين مي‌كنند.
حضور 4 كشتي‌گير قم در آخرين اردوي تيم ملي
حضور 4 كشتي‌گير قم در آخرين اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به منظور حضور موفق در پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، اردویی که در آن کشتی‌گیران استان‌های البرز، خوزستان، اصفهان، تهران، قم، فارس، مازندران و ایلام حضور دارند و در 10 وزن به تمرین می‌پردازند.

این اردو در واقع اردوی پایانی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا است، پیکارهایی که روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در شرق قاره کهن به میزبانی کشور چین به انجام می‌رسد و کشتی‌گیران قم در اوزان 60، 63، 82 و 97 کیلوگرم آن حضور دارند.

به همین منظور تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی تا سوم اردیبهشت ماه در خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، اردویی که در آن فرنگی‌کاران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم زیر نظر محمد بنا مهیای پیکارهای آسیایی امسال می‌شوند.

این در حالی است که از سوی فدراسیون کشتی اسامی نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام شده و هیچ یک از کشتی‌گیران قمی حاضر در این اردو به چین نمی‌روند مگر اینکه نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شده یا مشکل دیگری برای آنها رقم بخورد تا قمی‌ها به قهرمانی آسیا بروند.

در وزن 60 کیلوگرم این اردو علیرضا نجاتی از قم حضور دارد، کشتی‌گیری که از رده سنی نوجوانان در اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران حضور دارد و سابقه حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان و همچنین کسب مدال از این دو میدان مهم برون‌مرزی را دارد.

محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم و علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم سه کشتی‌گیر قمی دیگر هستند که با همین سوابق در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران از هم اکنون با انگیزه رسیدن به دوبنده تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdch--nq.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما