دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 76640
منبع : خبرگزاری تسنیم

کمک‌های مردمی قم به مناطق سیل‌زده سازمان‌دهی شده جمع‌آوری و ارسال شود

قم نيوز : امام‌جمعه قم با اشاره به اهمیت تأمین نیازهای اساسی مردم خسارت‌دیده و سیل‌زده کشور گفت: کمک‌های مردمی و دستگاه‌های استان به مناطق سیل‌زده باید به‌صورت سازمان‌دهی شده جمع‌آوری و ارسال شود.
کمک‌های مردمی قم به مناطق سیل‌زده سازمان‌دهی شده جمع‌آوری و ارسال شود
کمک‌های مردمی قم به مناطق سیل‌زده سازمان‌دهی شده جمع‌آوری و ارسال شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در دیدار سردار شاه‌چراغی فرمانده سپاه استان که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: امدادرسانی و کمک مردم قم به مناطق سیل‌زده شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین نیازهای اساسی مردم خسارت‌دیده و سیل‌زده کشور افزود: کمک‌های مردمی و دستگاه‌های استان به مناطق سیل‌زده باید به‌صورت سازمان‌دهی شده جمع‌آوری و ارسال شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: حرم مطهر یکی از ظرفیت‌های بزرگی بوده که عموم مردم در کمک‌رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل نسبت به آن رغبت و تمایل دارند، آستان مقدس از تمام ظرفیت‌های خود در امر کمک‌رسانی به مردم خسارت‌دیده استفاده خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم تأکید کرد: رویکرد آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهروندان قمی و ارسال آن‌ها به‌صورت سازمان‌دهی شده به مناطق سیل‌زده توسط ستاد کمک‌های مردمی استان قم به استان‌های خسارت‌دیده و سیل‌زده است.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: ازآنجایی‌که ستاد کمک‌های مردمی استان قم شناخت دقیق‌تری از نیازهای مردم و شهرهای سیل‌زده دارد باید تمام کمک‌های مردمی و دستگاهی قم به این مناطق توسط این ستاد درنهایت جمع‌آوری و برای توزیع به مناطق سیل‌زده منتقل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxeqm.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما