دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : 76660
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

جریمه والدین آلمانی که مانع شرکت فرزندشان در تور بازدید از مسجد شدند

قم نيوز : یک زوج آلمانی که متعصبانه مانع حضور فرزندشان در مدرسه شدند تا او را از رفتن به تور بازدید از مسجد بازدارند، در دادگاهی در شهر اشلسویگ آلمان به پرداخت جریمه محکوم گشتند.
جریمه والدین آلمانی که مانع شرکت فرزندشان در تور بازدید از مسجد شدند
جریمه والدین آلمانی که مانع شرکت فرزندشان در تور بازدید از مسجد شدند
به گزارش قم نیوز یک زن و شوهر آلمانی که در اقدامی تعصب آمیز و نژادپرستانه به فرزندشان اجازه شرکت در گردش علمی مدرسه و حضور در تور بازدیدی مسجد را نداده بودند، در دادگاه حاضر شده و جریمه شدند.

این والدین المانی جولای سال گذشته در دادگاه شمالی آلمان جریمه شده بودند، ولی با سماجت درخواست تجدیدنظر به دادگاه داده بودند که در ادامه یک دادگاه عالی منطقه ای در شهر اشلسویگ آنان را به پراخت جریمه محکوم کرد.

این حادثه به ژوئن 2016 بازمی گردد زمانی که والدین حاضر نشدند به فرزندشان اجازه شرکت در گردش علمی تدارک دیده توسط مدیریت مدرسه را نداده بودند، زیرا مدرسه می خواست دانش آموزان را به یک تور بازدیدی از مسجد روستای رندسبورگ ببرد.

دادگاه این زوج را 50 یورو جریمه کرده زیرا والدین برای اینکه کودک شان را از تور بازدید مسجد دور نگه دارند، مانع از حضور او در چند کلاس درسی شده اند.

گفتنی است تورهای بازدید از مساجد محلی در سال های اخیر به یک منبع تنش در کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا تبدیل شده و برخی والدین حاضر به دادن اجازه شرکت دادن فرزندان شان در این بازدیدها نیستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7p8f.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما