سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 76665
منبع : خبرگزاری فارس

ترامپ مجسمه عینی تروریسم در دنیا است

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم ترامپ را مجسمه عینی تروریسم و آمریکا را نماد تروریست‌پروری دانست.
ترامپ مجسمه عینی تروریسم در دنیا است
ترامپ مجسمه عینی تروریسم در دنیا است
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب با حضور اعضای این شورا در ساختمان شهید باکری برگزار شد با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: این اقدام دونالد ترامپ همانند سایر اقداماتش کاملاً احمقانه و بدون پشتوانه فکری و سیاسی بود. آمریکا باید بداند که همه جهان پی برده‌اند که تروریست واقعی خود آمریکا است و با چسباندن این برچسب به دیگران، حقیقت تروریستی آمریکا پنهان نخواهد شد.

وی در ادامه اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کرد و افزود: حکومت‌های سلطه‌گر جهان و هم‌پیمانان آنان نماد تروریسم در دنیا هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ترامپ را مجسمه عینی تروریسم و آمریکا را نماد تروریست‌پروری دانست و گفت: رفتار رهبران آمریکا همواره این مسئله را برای جهانیان به اثبات رسانده است که لباس تروریستی برازنده آمریکا و هم‌پیمانانش است.

جلالی ضمن اعلام حمایت اعضای شورای اسلامی شهر قم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و پاسداران بیان کرد: همه اعضای شورای اسلامی شهر قم، متحدانه همانند سایر اقشار جامعه اعلام می‌کنیم که «پاسدار هستیم».

وی همکاری و همدلی مردم ایران و تلاش گسترده آنان برای کمک به مردم سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور را ارج نهاد و افزود: در حال حاضر ایجاد مسکن برای سیل‌زدگان جزء ضروری‌ترین اقدامات است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مردم و مسؤلین نباید تا بازگشت آرامش به زندگی سیل‌زدگان دست از تلاش و یاری‌رسانی بردارند عنوان کرد: حاکم ساختن موج آرامش بر زندگی هموطنان سیل‌زده در مرحله نخست در گرو ساخت مسکن برای آن عزیزان است؛ بر این اساس ضروری است پس از امدادرسانی اولیه به آنان، ساخت مسکن برای آنان در فاز اجرایی آغاز شود.

 جلالی همچنین با اشاره به توزیع بیش از 9 هزار حلقه لاستیک میان رانندگان تاکسی در سطح شهر قم گفت: افزایش چشمگیر هزینه تعمیرات و نگهداری تاکسی‌ها طی ماه‌های اخیر موجب چند برابر شدن هزینه‌های وارد بر رانندگان تاکسی شده است ولی به دلیل افزایش چشمگیر تعرفه‌های تاکسی و ایجاد نارضایتی در میان مردم امکان واقعی ساختن نرخ‌ها وجود ندارد.

وی در بخش پایانی سخنانش ضمن تأکید بر ضرورت حفظ اراضی باغی در سطح استان قم گفت: با تخریب‌کنندگان باغات قم برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcjimea.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما