سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 76694
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دومین نشست سالانه «روز لابی مسلمانی» در ماساچوست برگزار می‌شود

قم نيوز : در دومین نشست سالانه «روز لابی مسلمانی» که قرار است در ساختمان پارلمان ایالتی توسط شورای روابط اسلامی آمریکایی در ماساچوست برگزار شود، مسلمانان با حقوقدانان و سیاستمداران مسلمان ملاقاتی خواهند داشت.
دومین نشست سالانه «روز لابی مسلمانی» در ماساچوست برگزار می‌شود
دومین نشست سالانه «روز لابی مسلمانی» در ماساچوست برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) بزرگترین نهاد حقوقی و حمایتی از مسلمانان در ایالات متحده، شعبه ماساچوست دومین نشست سالانه « روز لابی مسلمانی» را در محل پارلمان ایالتی برگزار می کنند.

هدف این نشست که قرار است فردا سه شنبه با حضور مسلمانان آمریکایی برپا شود، گردهم آوردن جامعه اسلامی، حقوق دانان، قانونگذاران و سیاستمداران مسلمان آمریکایی، بحث و گفتگو درباره مشکلات جامعه کنونی آمریکا و ایجاد تغییرات اجتماعی مثبت اعلام شده است.

گروه می گوید موضوعات اصلی این نشست شامل سرمایه گذاری برای آموزش عادلانه، بیمه درمانی برای همه در ماساچوست و عدالت زیست محیطی در جوامع شهری می شوند.

فعالان گفتند اولویت های دیگر این رویداد شامل لایحه ای با هدف مسدود کردن پلیس دولتی و محلی از اقداماتی مشابه آنچه افسران مهاجرت انجام می دهند و از سیستم های تشخیص چهره برای متوقف ساختن و مزاحمت برای شهروندان مسلمان استفاده می کنند.

این گروه معتقد است که ماموریتش حفظ حقوق آزادی های مدنی، تقویت مسلمانان آمریکایی و ایجاد ائتلاف هایی است که عدالت و درک متقابل را ارتقاء می دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba0bz.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما