?>?> مهربانی و اخلاق الهی حضرت علی اکبر(ع) بهترین سبک زندگی برای جوانان است | قم نیوز
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 76727
منبع : خبرگزاری تسنیم

مهربانی و اخلاق الهی حضرت علی اکبر(ع) بهترین سبک زندگی برای جوانان است

قم نيوز : نائب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: مهربانی و تبسم و اخلاق الهی حضرت علی اکبر(ع) را می‌توان سرمشق سبک زندگی اسلامی جوانان امروز قرار داد.
مهربانی و اخلاق الهی حضرت علی اکبر(ع) بهترین سبک زندگی برای جوانان است
مهربانی و اخلاق الهی حضرت علی اکبر(ع) بهترین سبک زندگی برای جوانان است
به گزارش قم نیوز حضرت علی اکبر(ع) دردانه امام حسین(ع) و نماد حقیقی جوانان ایران اسلامی است، حضرت علی اکبر(ع) حق گرا و در زمینه تبعیت از ولایت بی نظیر بود و هیچ گاه امام خود را تنها نگذاشت و تا آخر در نهضت عاشورا باقی ماند و جان خود را فدای قیام اباعبدالله(ع) کرد.

روز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان روز جوان نام‌گذاری شده است که نام‌گذاری ولادت آن بزرگوار به نام روز جوان یک افتخار برای جوانان است.

حجت‌الاسلام سید‌جلال رضوی‌مهر با اشاره به خصوصیات اخلاقی حضرت علی اکبر(ع) اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) دارای صفات یک انسان کامل است. مهربانی و تبسم و اخلاق الهی حضرت علی اکبر(ع) را می‌توان سرمشق سبک زندگی اسلامی جوانان امروز قرار داد. حضرت علی اکبر(ع) اولین شهید از قبیله بنی هاشم در کربلا است که دارای مقام ویژه در میان شهدای کربلا است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با اشاره به روحیه مبارز طلبی و جنگجویی و رشادت حضرت علی اکبر(ع)، عنوان کرد: جوانان ما باید سفیران شیطان را از خود دفع کنند و حضرت علی اکبر(ع) که بهترین الگو برای جوانان است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع) مطیع مولای خود امام حسین(ع) بود، عنوان کرد: غیرت دینی حضرت علی اکبر(ع) به گونه‌ای است که با تلاش و خواهش از فرمانده و امام خود برای مبارزه با لشکر کفر از دیگران سبقت گرفت.

نائب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: حضرت علی اکبر(ع) در دعای ناحیه مقدسه مورد سلام و تهیت امام زمان(ع) قرار گرفته است. صدای دلنشین و قرائت قرآن و برخورد مناسب حضرت علی اکبر(ع) با اقوام و دستگیری از نیازمندان سبب بروز یک روحیه حماسی و عرفانی برای آن حضرت است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyyay.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما