پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 76758
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله سعیدی: دین‌ستیزی از نقشه‌های راهبردی طاغوتیان است

قم نيوز : امام جمعه قم دشمن‌شناسی را یکی از دستورات الهی دانست و گفت: دین‌ستیزی و دین‌زدایی از نقشه‌های راهبردی طاغوتیان است
دین‌ستیزی از نقشه‌های راهبردی طاغوتیان است/ خدمت ارتش به مردم
دین‌ستیزی از نقشه‌های راهبردی طاغوتیان است/ خدمت ارتش به مردم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر چهارشنبه در دیدار فرماندهان و نیروهای مستقر ارتش در استان قم، که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه ما به نیروهای ارتش ایران اسلامی افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: این افراد با استعداد، از نظر معرفتی در جایگاه مطلوبی قرار دارند و در عرصه‌های ارزشی و کاربردی، حرکت‌های خود را مبتنی بر معارف اسلامی دنبال می‌کنند.

وی از حضور روحانیون در میان نیروهای ارتشی یاد کرد و افزود: این افراد با تبلیغ آموزه‌های دینی موجب ارتقای بصیرت و معنویت نیروهای ارتش شده‌اند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) اضافه کرد: در عملکرد و موضع‌گیری‌ها باید مراقب شیطان و طاغوت‌ها باشیم و مقابل آن‌ها موضع‌گیری داشته باشیم؛ طاغوتیان مستکبرانی با نگاه‌ها و لباس‌های متفاوت هستند که به دنبال انحراف بندگان الهی از مسیر بندگی خداوند متعال هستند.

وی تصریح کرد: مرز اطاعت از خدا و غیر از خدا، در مصادیق عبادت و بندگی او از جمله تشکیل خانواده، پذیرش مدیریت‌های خدادادی، نماز، روزه و امر به معروف و نهی از منکر مشخص می‌شود.

آیت‌الله سعیدی دشمن‌شناسی را یکی از دستورات الهی برشمرد و گفت: خداوند متعال خط راهبردی حق را از ابتدای خلقت برای بشریت به‌خوبی تعیین کرده است که اگر این خط را دنبال کنیم به سعادت در دنیا و آخرت خواهیم رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم از دین‌ستیزی و دین‌زدایی به‌عنوان نقشه‌های راهبردی طاغوتیان یاد کرد و ادامه داد: ارتشی‌ها می‌خواهند عبد خداوند متعال باشند به همین علت مقابل طاغوت ایستادگی می‌کنند؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم و اکنون با افتخار در حال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.

*ارتش به دنبال تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب است

ارشد نظامی ارتش در استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح به دنبال تأمین امنیت ایران اسلامی است، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی در ارتش حرف نخست را می‌زند چراکه ارتش انقلابی و معنویت‌محور است.

شمسعلی اسدی اضافه کرد: تولیدات ارتش در عرصه‌های زمین و هوا به میزانی است که دشمن توان دیدن و مقابله با آن را ندارد و دفاع از زمین ایران اسلامی به خارج از مرزها نیز کشیده شده است و رادارهای شناسایی خارج از ایران را نیز مورد توجه قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه توطئه‌های دشمن همیشه موجب افزایش اقتدار و توانایی ملت ایران شده است، عنوان کرد: با تروریست خواندن نیروهای سپاه، امروز همه ملت ایران خود را سپاهی خوانده و دشمن به قدرت حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آگاه شده است.

ارشد نظامی ارتش در استان قم با اشاره به اینکه ارتش به دنبال تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ارتش در کنار نیروهای مختلف امدادی در مناطق سیل‌زده به دنبال خدمت به مردم است چراکه ارتش وقف این ملت و نظام است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqm.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما