جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۷
کد مطلب : 76775
منبع : خبرگزاری تسنیم

مرضیه هاشمی: آمریکا تحت سیطره صهیونیست است

قم نيوز : خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی گفت: کشور آمریکا به شدت تحت سلطه اسرائیل است به‌طوری‌که کلیه اقدامات آن توسط اسرائیل کنترل می‌شود.
مرضیه هاشمی: آمریکا تحت سیطره صهیونیست است
مرضیه هاشمی: آمریکا تحت سیطره صهیونیست است
به گزارش قم نیوز همایش نرجسانه با حضور مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی، معصومه گلگیری مجتهده و مدرس جامعه الزهرا(س) و جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد.

مرضیه هاشمی در این همایش با تأکید بر قدرت سیاسی و فرهنگی دانشجویان ایرانی افزود: جامعه‌ای پیشرفت می‌کند که بانوان بدون در نظر داشتن جنبه‌های قدرت و ثروت، در کنار آقایان به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بپردازند.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک خود با ایرانیان در دوران دانشجویی و کسب تجارب علمی و سیاسی از دانشجویان ایرانی تصریح کرد: زنان شیعه به‌ویژه بانوان ایرانی به شدت تحت تأثیر سیره فاطمی و مهدوی قرار دارند، به‌طوری‌که تمامی مراحل زندگی آن‌ها از رفتار و گفتار ائمه سرچشمه می‌گیرد و همین امر موجب شد تا من به دین اسلام علاقه‌مند شده و پس از دو سال تحقیق در مورد آن مسلمان شوم.

خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی ادامه داد: با نگاهی بر پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و همچنین تحقیق در خصوص جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس در ایران ترغیب شدم تا دین خود را با دین اسلام مقایسه کنم و آنجا بود که متوجه شدم دین اسلام به‌راستی کامل‌ترین دین است که خداوند برای هدایت بشر انجام داده است.

*آمریکا تحت تأثیر صهیونیست و اسرائیل است

هاشمی با اشاره به جریان دستگیری و زندانی شدن خود و همچنین برداشتن حجاب از وی به محض ورود به زندان عنوان کرد: کشور آمریکا به شدت تحت سلطه اسرائیل است به‌طوری‌که کلیه اقدامات آن توسط اسرائیل کنترل می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های فرهنگی آمریکا مبنی بر آزادی زنان در برابر حجاب ابراز کرد: امروز جنگ نرمی در دنیا اتفاق افتاده که حاصل آن آزادی بانوان در برابر حجاب است، همچنین وظیفه تک‌تک ما شیعیان این بوده که در زمان غیبت با دفاع از عدالت و مبارزه با بی‌حجابی و بد حجابی در ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی با اشاره به اصل آزادی در قانون اساسی عنوان کرد: فرهنگ غرب تنها جهت گمراهی جوانان و نوجوانان ملت‌های دیگر از جمله ایران است به‌طوری‌که کشور آمریکا بسیاری از تبلیغاتی را که بر ضد دین‌ستیزی انجام می‌دهد از مدت‌ها پیش سازمان‌دهی شده است.

وی با تأکید بر نحوه اسلام پذیری در کشورهای مختلف تصریح کرد: فعالیت‌ها فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بانوان ایرانی به حدی پیشرفت داشته که بسیاری از این بانوان جزء زنان برتر دنیا شناخته می‌شوند.

*دوری از استکبار بزرگ‌ترین مسئولیت شیعیان در غیبت است

مجتهده و مدرس جامعه الزهرا(س) در این مراسم با اشاره به زیارت‌نامه سید ابن طاووس در رابطه باشخصیت والای حضرت نرجس خاتون اظهار داشت: این زیارت‌نامه نسب حضرت نرجس خاتون را به شخصی به نام شمعون که وصی خاص حضرت عیسی(ع)بوده منتسب می‌داند.

معصومه گلگیری افزود: در سراسر جهان اسلام در میان شیعیان آن دوران بانویی به شایستگی حضرت نرجس خاتون برای امام حسن عسکری(ع) وجود نداشته و این امر نشان از پاکی و تقدس شخصیت این بانوی بزرگوار دارد.

وی با اشاره به اینکه شیعیان در تمامی دوران مورد آزار و اذیت حاکمان عصر خود قرار داشته‌اند، تصریح کرد: یکی از راه‌های کمک به‌تعجیل در ظهور امام عصر(عج) دوری از استکبار و مبارزه با ظلم و استبداد است که این بزرگ‌ترین مسئولیت شیعیان در زمان غیبت است.

مجتهده و مدرس جامعه الزهرا(س)  خاطرنشان کرد: در زمان غیبت حضرت بقیه‌الله(عج) وظایف شیعیان به‌مراتب سنگین‌تر و سخت‌تر از زمانی است که امام در جامعه حضور پیداکرده و پیروان ایشان از رهنمودهای امام خود بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم علاوه بر تجلیل از  مرضیه هاشمی تجلیل و خواندن سرود دسته‌جمعی به‌وسیله خادمان و حاضرین در مراسم، تواشیح‌خوانی گروه ریحانه النبی نیز انجام شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbszbz.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما