شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 76820
منبع : خبرگزاری ايرنا

فعالان عرصه تولید قم80میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند

قم نيوز : مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: فعالان عرصه تولید و تجارت این استان حدود 80میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مناطق سیلزده کشور اختصاص دادند.
فعالان عرصه تولید قم80میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند
فعالان عرصه تولید قم80میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند
به گزارش قم نیوز عبدالله محمدی بیان کرد: در این رابطه مجموعه شرکت های تولیدی و واحدهای صنعتی استان حدود سه میلیارد تومان کالا و کمک نقدی به سیلزدگان هدیه کردند. 

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم نیز تدارک و تهیه 20 کانکس اسکان به ارزش چهار میلیارد و 400 میلیون ریال را برعهده گرفت. 

وی ادامه داد: مجتمع های گردشگری استان کمک های غیرنقدی خود به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال را به مردم سیلزده اختصاص دادند و شورای مزد فرش قم نیز مبلغ600 میلیون ریال کمک کرد. 

محمدی گفت: اتحادیه صنف لباسفروشان قم نیز تهیه البسه زنانه، مردانه و بچه گانه به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال را برای سیلزدگان برعهده گرفت. 

وی با اشاره به تعهد کمک 10 میلیارد ریالی اتحادیه صادرکنندگان قم، بیان کرد: انجمن صنایع کفش ماشینی استان نیز حدود 800 میلیون ریال به این امر اختصاص داد. 

وی ادامه داد: انجمن تولیدکنندگان سنگ استان نیز یک میلیارد ریال و دبیرخانه فعالان اقتصادی قم نیز 100میلیون ریال به سیلزدگان کمک کردند. 

محمدی گفت: انجمن معدن کاران استان 10 میلیارد ریال و انجمن تولید کنندگان موتور سیکلت قم دو میلیارد ریال به سیل زدگان کشور اهدا نمودند. 

وی بیان کرد: واحد گردشگری استان نیز با کلیه بخش های تحت پوشش خود 10 میلیارد ریال برای کمک برای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر اختصاص دادند. 

وی ادامه داد: اتاق اصناف قم نیز حدود 10 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی شامل کالاهای مختلف و مورد نیاز مردم آسیب دیده، برای مناطق سیلزده کشور در نظر گرفت. 

وقوع سیل در روزهای نخستین سال جاری منجر به خسارت های جانی و مالی فراوان در برخی از نقاط کشور شد؛ روند خدمت رسانی به حادثه دیدگان توسط دستگاه های مختلف و مشارکت مردم از همان روزهای نخست وقوع سیل جریان یافت و اکنون ساخت مسکن و ایجاد سرپناه دایمی برای سیلزدگان در اولویت برنامه های کمک رسانی قرار دارد. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccx4qm.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما