سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 76936
منبع : خبرگزاری تسنیم

ترویج عفاف و حجاب در میان کارمندان زن استان قم به صورت ویژه دنبال می‌شود

قم نيوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم آسیب‌شناسی و تعیین نقاط ضعف در حوزه عملکردهای مرتبط با امربه‌معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: دو هزار نفر کارمند زن در استان قم داریم که ترویج حجاب و عفاف در میان آن‌ها به صورت ویژه دنبال می‌شود.
ترویج عفاف و حجاب در میان کارمندان زن  استان قم به صورت ویژه دنبال می‌شود
ترویج عفاف و حجاب در میان کارمندان زن استان قم به صورت ویژه دنبال می‌شود
به گزارش قم نیوز سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه همگان نسبت به امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک واجب دینی وظایف مشخصی داریم، اظهار داشت: دو هزار نفر کارمند زن در استان قم داریم که ترویج حجاب و عفاف در میان آن‌ها به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر باید به‌عنوان اولویت نخست مورد توجه قرار گیرند، مطرح کرد: شوراهای امربه‌معروف در ادارات تشکیل‌شده و ترویج این فرهنگ در حال دنبال شدن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم آسیب‌شناسی و تعیین نقاط ضعف در حوزه عملکردهای مرتبط با امربه‌معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: استانداری قم برای تحقق اهداف امربه‌معروف در ادارات و دستگاه‌ها آمادگی مطلوبی دارد.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این نشست، از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ویژه دانش‌آموزان یاد کرد و گفت: اگر هر دستگاهی به شناسایی منکرات جامعه مخاطب خود و رفع آن‌ها اقدام کند شاهد تحول جدی در سطح استان خواهیم بود.

ناصر حمزه‌ای با اشاره به اینکه فسادهای اجتماعی فقط به حجاب محدود نمی‌شود، عنوان کرد: بسیاری از فسادها وجود دارد که موجب بی‌اعتمادی مردم به دین، فرهنگ و نظام می‌شود که این موارد باید بیشتر از موضوع حجاب مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaion0.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما