سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 76938
منبع : خبرگزاری تسنیم

معاونت رسانه و فضای مجازی ستاد امر به‌ معروف تشکیل می‌شود

قم نيوز : دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان قم گفت: معاونت رسانه و فضای مجازی تشکیل می‌شود تا فعالیت‌های ویژه امربه‌معروف در حوزه فضای مجازی دنبال شود.
معاونت رسانه و فضای مجازی ستاد امر به‌ معروف تشکیل می‌شود
معاونت رسانه و فضای مجازی ستاد امر به‌ معروف تشکیل می‌شود
معاونت رسانه و فضای مجازی ستاد امر به‌ معروف تشکیل می‌شود
دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان قم گفت: معاونت رسانه و فضای مجازی تشکیل می‌شود تا فعالیت‌های ویژه امربه‌معروف در حوزه فضای مجازی دنبال شود.

    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها قم نظرات

قم| معاونت رسانه و فضای مجازی ستاد امر به‌ معروف تشکیل می‌شود

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمدرضا آشتیانی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت استان قم غیربومی و شناور است، اظهار داشت: هیئت اندیشه‌ورز ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم هر هفته نشست‌های مختلفی را برگزار و مباحث مرتبط با اقشار مختلف را به صورت تخصصی موردبررسی قرار می‌دهد.

وی از مقابله با ناهنجاری‌های فضای مجازی و ترویج فرهنگ دینی در این فضا ‌به‌عنوان مهم‌ترین اولویت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم یاد کرد و گفت: معاونت رسانه و فضای مجازی در این ستاد تشکیل می‌شود تا فعالیت‌های ویژه امربه‌معروف در حوزه فضای مجازی دنبال شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در راستای ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر تصریح کرد: نیروی انتظامی و سپاه به صورت ویژه پای کار آمده اما با توجه به شرایط فعلی با کار پیچیده و سختی روبرو هستیم.

وی با تأکید بر اینکه ادارات و دستگاه‌ها باید در سال جاری رویکردهای عملیاتی را در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر دنبال کنند، مطرح کرد: امیدواریم سال جاری بتوانیم شاهد تحول‌های مطلوبی باشیم.

مسئولان نسبت به امربه‌معروف استان قم نگاه ویژه‌تری داشته باشند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا عزت زمانی در این نشست اظهار داشت: هر چند تاکنون فعالیت‌های مختلفی در این ستاد انجام‌شده است اما وضعیت امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم می‌تواند مطلوب‌تر از شرایط فعلی باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم نگاه ویژه‌تری داشته باشند، تصریح کرد: اگر این افراد در میان مردم حضور یافته و برای افراد تأثیرگذار تذکرات لازم را داشته باشند می‌توانند در ترویج این فرهنگ بسیار مؤثرتر باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز امربه‌معروف و نهی از منکر داشته باشند و بتوانند نقاط ضعف و عملکردهای نادرست را به‌ آن‌ها تذکر دهند.

حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم نیز با تأکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر نیازمند حمایت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله مجموعه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی هستند، مطرح کرد: ما باید بر اساس شرایط شهر مقدس قم برنامه‌های خود را تدوین کنیم تا بتوانیم تأثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کارهای مرتبط با ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر باید با عزت و به صورت مستمر دنبال شود، عنوان کرد: فعالیت‌های جریان‌ساز و موج‌آفرینی در سطح وسیع نیازمند بودجه‌ها و هزینه‌هایی نیز است که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4oqm.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما