پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 77005
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی قم خبر داد؛

آغاز عملیات بهسازی محور قم- نیزار

قم نيوز : معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی قم از آغاز عملیات بهسازی ۲۲ کیلومتر از محور قم- نیزار و چهار خطه شدن این محور خبر داد.
آغاز عملیات بهسازی محور قم- نیزار
آغاز عملیات بهسازی محور قم- نیزار
به گزارش قم نیوز عباس فراهانی،معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی قم در خصوص اقدامات و عملکرد معاونت مهندسی و ساخت در سال ۱۳۹۷ و چشم انداز و برنامه‌های آن در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: در سال گذشته، ۱۵ کیلومتر از محور قم- نیزار از ابتدای محور به صورت چهار خطه بهسازی شد.

وی افزود: پروژه بهسازی سه راهی ونارچ و احداث پل راه آهن با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ اجرا و احداث گردید.

فراهانی ادامه داد: ایمن سازی و نصب نیوجرسی محور قم- نیزار در محدوده پل ونارچ با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم در خصوص فعالیت‌های این معاونت در حوزه راه روستایی گفت: در سال ۱۳۹۷زیرسازی و آسفالت روستای سلطان باجی، روستای قشلاق البرز به ملک قلعه، ورودی روستای فردو و امامزاده اسماعیل و محور روستای قاشلابلاغی عملیاتی شد.

وی با بیان این که تکمیل آسفالت محور قمرود به ملک آباد و محور روستای امامزاده اسماعیل از دیگر اقدامات این معاونت بوده است، افزود: پل زیرگذر لوله گاز محور قم- جعفریه و پل راه آهن محور جنت آباد به کاشان نیز ایمن سازی شد.

وی با اشاره به بهسازی ۲۲ کیلومتر از محور قم- نیزار در سال ۱۳۹۸، در خصوص سایر اقدامات این معاونت توضیح داد: اجرای زیرسازی و آسفالت محور روستایی شریف آباد گاوخونی و روستای ونارچ در سال جدید انجام و اجرا خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: احداث راه دسترسی به شهرک سینمایی نور (لوکیشن فیلم سینمایی حضرت رسول (ص) و اتصال آن به آزادراه قم- تهران به طول چهار کیلومتر در دست مطالعه می‌باشد که در صورت تامین اعتبار از طریق ادارات ذی ربط عملیات آن اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciwuay.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما