پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 77021
منبع : خبرگزاری تسنیم

وعده‌هایی در سایه ابهام؛ فوتبال و فوتسال قم در کما

قم نيوز : چندی پیش مسئولان ورزش استان خبر از تشکیل نماینده لیگ دسته دوم و حضوری قوی در لیگ برتر فوتسال را دادند اما تاکنون اتفاقی در این‌ باره رخ نداده است.
وعده‌هایی در سایه ابهام؛ فوتبال و فوتسال قم در کما
وعده‌هایی در سایه ابهام؛ فوتبال و فوتسال قم در کما
به گزارش قم نیوز سال جدید برای اهالی رشته فوتبال و فوتسال با اخبار خوشی آغاز شد، حضور نماینده‌ای در لیگ دو فوتبال و تقویت تیم لیگ برتری فوتسال می‌توانست انقلاب تازه‌ای در این رشته ورزشی در استان قم ایجاد کند.

هیئت فوتبال قم پس از انحلال صبا به یک هیئت کم‌کار تبدیل‌ شده و در چند وقت اخیر فشارهای بسیار زیادی را تحمل می‌کند و هر روز حواشی جدیدی برای این هیئت ورزشی رقم می‌خورد.

 گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره حضور نماینده لیگ دو قم به گوش می‌رسد، برخی منابع میگویند حضور این نماینده تا حدی منتفی است و برخی خبر از حضور آن می‌دهند. البته تا اینجای کار هیچ خبری از سروسامان دادن و تشکیل کادر این تیم منتشر نشده است.

 هر ساله تیم‌های لیگ‌های مختلف قم در دقایق پایانی اعزام به مسابقات تشکیل می‌شوند اما در سال جدید با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در مدیریت اداره ورزش بنا شد فوتسال قم در فصل جدید در جمع مدعیان قهرمانی باشد.

در فروردین‌ماه سال جاری جلساتی برای موضوع تشکیل شد، اما مشکلی بزرگ‌تر بنام چالش مالکیت بر سر راه مدیران ورزش قم پدید آمده است. در حال حاضر دو مالک نماینده لیگ برتری فوتسال قم تقاضای تیم داری داده‌اند و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حال ارزیابی و بررسی برنامه‌های هر دو مالک است.

پیش‌ازاین بنا بود تا پایان فروردین این موضوع برطرف شود، اما تاکنون خبری از مرتفع شدن این ماجرا از اداره کل ورزش به گوش نرسیده است تا همچون سال‌های گذشته تشکیل تیم فوتسال استان به تأخیر بیافتد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشور، انتظار می‌رود دور جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پس از ماه مبارک رمضان آغاز شود.

بسیاری از پیشکسوتان فوتبال قم به تحقق این دو موضوع خوش‌بین نیستند و معتقدند در سال جدید نیز همچون ادوار گذشته تیم‌های استان با مشکلات بسیار زیادی دست‌وپنجه نرم خواهند کرد که آنها علت اصلی این مشکلات را در مدیریت هیئت فوتبال استان می‌دانند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqz9u.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما