پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 77023
منبع : خبرگزاری فارس

انتقاد ذوالنور از شرایط آزاردهنده سرمایه‌گذاری در قم

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این است که روند سرمایه‌گذاری در این بخش به حدی آزاردهنده است که سرمایه‌گذاران در نهایت ترجیح می‌دهند سرمایه خود را در بخش‌ها و یا شهری دیگر هزینه کنند.
انتقاد ذوالنور از شرایط آزاردهنده سرمایه‌گذاری در قم
انتقاد ذوالنور از شرایط آزاردهنده سرمایه‌گذاری در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با انتقاد از عدم همکاری بانک‌ها در زمینه رونق تولید در استان، به مصوبات بر زمین‌مانده اقتصادی با سخت‌گیری بانک‌ها اشاره و اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بالای استان قم در حوزه گردشگری است که مغفول واقع‌ شده است.

وی احداث زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری در قم را به‌دلیل سخت‌گیری و کارشکنی بانک‌ها و دیگر قوانین سخت‌گیرانه استانی بر زمین‌مانده دانست و افزود: یکی از مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این است که روند سرمایه‌گذاری در این بخش به حدی آزاردهنده است که سرمایه‌گذاران در نهایت ترجیح می‌دهند سرمایه خود را در بخش‌ها و یا شهری دیگر هزینه کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رونق تولید نیازمند همت و پیگیری ویژه است افزود: اینکه تنها تصویب تسهیلات بانکی برای یک پروژه صورت گیرد گرهی از مشکلات استان باز نمی‌کند بلکه باید جذب و پرداخت نهایی تسهیلات به صورت جدی دنبال و پیگیری شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipuay.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما