جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 77036
منبع : خبرگزاری فارس

2 تكواندوكار قم كانديداي اعزام به قهرماني آسيا

قم نيوز : رئيس هیأت تكواندو استان قم گفت: دو تكواندوكار قم به واسطه درخشش در پيكارهاي آزاد نوجوانان ايران و انتخابي تيم ملي كانديداي اعزام به پيكارهاي قهرماني آسيا هستند.
2 تكواندوكار قم كانديداي اعزام به قهرماني آسيا
2 تكواندوكار قم كانديداي اعزام به قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار کرد: تیمی متشکل از بهترین‌های رده سنی نوجوانان تکواندو قم راهی رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شد و خوشبختانه از بین 19 نفر عضو این تیم، دو تکواندوکار موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شدند.

وی ادامه داد: رقابت‌ها در 10 وزن به صورت کاملا فشرده، نزدیک و نفس‌گیر به مدت چهار روز در خانه تکواندو به انجام رسید و در پایان مسابقات تعداد 56 تکواندوکار شامل نفرات اول تا سوم اوزان مختلف به همراه برترین‌های کمیته فنی مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی راه کسب کردند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: مسابقات آزاد رده سنی نوجوانان به واسطه اینکه صادر کننده مجوز اعزام به پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا بود، فوق‌العاده حساس برگزار شد و به لطف خدا شاهد درخشش دو تن از نوجوانان مستعد این رشته یعنی کامران کاظمی و ابوالفضل مولایی بودیم.

وی ابراز کرد: امسال دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 31 تیر ماه به مدت دو روز در شهر امان کشور اردن برگزار می‌شود و کامران کاظمی در وزن منهای 51 کیلوگرم به همراه ابوالفضل مولایی در وزن منهای 59 کیلوگرم مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

جمشیدی عنوان کرد: در رقابت‌های امسال آزاد نوجوانان ایران 1201 تکواندوکار با یکدیگر رقابت کردند و در وزن سوم که تکواندوکاران 51 کیلوگرم پیکار کردند، کامران کاظمی از تیم هیأت قم برابر علی توکلی‌دینانی از هیأت تکواندو اصفهان به برتری رسید و با قهرمانی این وزن به اردوی تیم ملی رفت.

وی در پایان با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در وزن پنجم که تکواندوکاران 59 کیلوگرم مسابقه دادند ابوالفضل مولایی عضو تیم هیأت تکواندو قم با عبور از سد عرفان بزرگی از مازندران قهرمان شد و به اردوی تیم ملی رفت، ضمن اینکه دیگر نفرات تیم قم نیز عملکرد خوبی داشتند و به دلیل اینکه رقابت‌ها نزدیک بود با کمی بدشانسی مواجه شدند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdccexqm.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما