جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 77037
منبع : خبرگزاری فارس

بسكتباليست‌هاي قم در فكر تكميل شگفتي‌

قم نيوز : تيم نوجوانان هیأت بسكتبال قم بعد از نتايج موفق مراحل اول و دوم فصل جاري ليگ بسكتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور در مرحله سوم براي راهيابي به جمع چهار تيم برتر با حريفان خود رقابت مي‌كند.
بسكتباليست‌هاي قم در فكر تكميل شگفتي‌
بسكتباليست‌هاي قم در فكر تكميل شگفتي‌
به گزارش قم نیوز برنامه دیدارهای دور رفت از مرحله سوم مسابقات فصل 98 – 1397 لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور توسط سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در حالی اعلام شد که تیم‌های مهرام نوین قدس و پاس بندرلنگه میزبان دیگر رقبا هستند و تیم هیأت بسکتبال قم باید در میهمانی مهرام به مصاف حریفان برود، تیمی که کمتر کسی تصور حضور آن در این مرحله را داشت و حالا نخبه‌های بسکتبال قم برای تکمیل شگفتی‌سازی این فصل خود به میدان می‌روند.

نماینده بسکتبال قم که با تدابیر بسیار مدبرّانه و حساب شده کادر فنی و در سایه درخشش بازیکنان نخبه و مستعد خود توانست مراحل اول و دوم فصل جاری لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را با نتایج بسیار خوب سپری کند، در مرحله سوم با تیم‌های مهرام نوین قدس، اتحاد بوشهر و نامی‌نو اصفهان هم‌گروه است.

بازی‌های این گروه از روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و در روز نخست ابتدا تیم‌های نامی‌نو اصفهان و اتحاد بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند و در دومین بازی تیم نوجوانان هیأت بسکتبال قم برای تداوم موفقیت‌های خود مقابل تیم میزبان یعنی مهرام نوین قدس قرار می‌گیرد.

دیدارهای روز دوم پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت به انجام می‌رسد و طبق برنامه ابتدا اتحاد بوشهر با هیأت بسکتبال قم دیدار می‌کند و سپس تیم‌های مهرام نوین قدس و نامی‌نو اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه در روز سوم به ترتیب هیأت قم با نامی‌نو اصفهان و اتحاد بوشهر با مهرام نوین قدس مسابقه می‌دهند تا تکلیف تیم‌های برتر این گروه مشخص شود.

این در حالی است که بازی‌های دیگر گروه در شهر بندر لنگه بین تیم‌های بام ایران شهرکرد، مهرام زیتون، فرش مشهد و پاس بندر لنگه به انجام می‌رسد و دو تیم برتر این گروه به همراه تیم‌های اول و دوم گروهی که تیم قم در آن حاضر است، در مرحله نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcd5z05.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما