شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 77062
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله نوری همدانی: سقوط رژیم آل‌سعود نزدیک است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: این سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر با سکوت مرگبار خود حاشیه امنی برای خاندان دست‌نشانده آل سعود توسط صهیونیست‌ها ایجاد کرده‌اند ولی سقوط آل‌سعود نزدیک است.
آیت‌الله نوری همدانی: سقوط رژیم آل‌سعود نزدیک است
آیت‌الله نوری همدانی: سقوط رژیم آل‌سعود نزدیک است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم، با اشاره به اعدام تعدادی از جوانان عربستانی اظهار داشت: سکوت و بی‌تفاوتی مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی پذیرفتی نیست.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه رژیم آل‌سعود، رژیمی قبیله‌ای و جنایتکار به شیوه عصر جاهلیت است، ابراز کرد: این رژیم جنایتکار در این شرایط در حال حکمرانی است.

وی جنایت‌های آل‌سعود را وحشیانه دانست و خاطرنشان کرد: ملت‌های اسلامی و سازمان‌های جهانی با دیکتاتوری و جنایت‌های آل‌سعود در منطقه مقابله کنند و جنایت این رژیم دردناک است.

استاد برجسته حوزه علمیه با گلایه‌مندی از سکوت و بی‌تفاوتی مدعیان حقوق بشر نسبت به جنایات آل‌سعود تصریح کرد: این سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر با سکوت مرگبار خود حاشیه امنی برای خاندان دست‌نشانده آل‌سعود توسط صهیونیست‌ها ایجاد کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه سقوط آل‌سعود نزدیک است، ادامه داد: دشمنان به دنبال شعله‌ور شدن آتش زنگ در منطقه هستند و با فروش اسلحه به این خاندان جاهل آتش زنگ در منطقه را شعله‌ور کرده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به جنایت‌های هولناک رژیم آل‌سعود در کشتن صدها نفری زنان و کودکان بی‌گناه یمنی اضافه کرد: جنایات این خاندان نامشروع و آدمکش محکوم است و آل‌سعود و اربابان آنان بدانند با این کشتارها دوام نخواهند داشت و به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5gbz.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما