چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 77209
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد؛

۳۸ کیلوگرم تریاک در قم کشف و ضبط شد

قم نيوز : آقاخانی با اشاره به کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک در قم، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
۳۸ کیلوگرم تریاک در قم کشف و ضبط شد
۳۸ کیلوگرم تریاک در قم کشف و ضبط شد
 به گزارش  قم نیوز عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل توجهی تریاک را با یک دستگاه تریلی حمل اتومبیل، از کرمان با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محور‌های مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز شد و سرانجام این تریلی شناسایی، توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از تریلی، ۳۸ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک در قالب ۷ بسته کشف و متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی استان قم یکی از اولویت‌های اصلی پلیس قم در سال جاری را مبارزه با قاچاق مواد مخدر دانست و گفت: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس استان قرار دهند.

انتهای پیام/113
https://qomnews.ir/vdceow8f.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما