قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مردم ‌تنها با پول یارانه امرار معاش می‌کنند، گفت: مسئولان باید درد عامه مردم را بفهمند و در عملکردشان این دغدغه را نشان دهند.
ذوالنور: بسیاری از مردم ‌تنها با پول یارانه امرار معاش می‌کنند/مسئولان باید درد عامه مردم را بفهمند
ذوالنور: بسیاری از مردم ‌تنها با پول یارانه امرار معاش می‌کنند/مسئولان باید درد عامه مردم را بفهمند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به لزوم ایجاد روحیه و مدیریت جهادی برای عبور از مشکلات اقتصادی اظهار داشت: برخی از مسئولان فقط در کلام صحبت از توجه به توان داخل می‌کنند که به بیشتر برای انحراف افکار عمومی برای لاپوشانی کم‌کاری آنان است.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را نیازمند همت و آستین بالا زدن مسئولان دانست و افزود: مسئولان باید حالشان مانند افراد متوسط و رو به پایین جامعه باشد که بتوانند با مدیریت جهادی گره‌گشای مشکلات مردم باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برگزاری بسیاری از همایش‌های بلااستفاده و بدون کاربرد در کشور تصریح کرد: مردم نان ندارند بخورند و ما آن وقت همایش‌های رنگارنگ برای رویدادها و برنامه‌های مختلف می‌گیریم بدون اینکه این همایش‌ها خروجی مناسبی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر فردی در روز تنها نان سنگک 1000 تومانی و بدون هیچ هزینه دیگری شامل کرایه، قبض‌های مختلف، بچه‌محصل و غیره بخورد در ماه همان هزینه یارانه پرداختی دولت می‌شود که این اصلاً شرایط مناسبی نیست و بسیاری از مردم در همین شرایط و تنها با یارانه در حال زندگی کردن هستند.

ذوالنور با تأکید بر اینکه با تعارف که نمی‌توان مملکت‌داری کرد، یادآور شد: مسئولان باید درد عامه مردم را بفهمند و در عملکردشان این دغدغه را نشان دهند، چراکه شرایط کشور عادی نیست که مسئولان بخواهند عادی رفتار، زندگی و مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز را نباید به پای انقلاب نوشت، گفت: پیشرفت‌های امروز کشور در زمینه‌های مختلف شامل سلول‌های بنیادی، مطالعات دیان ای، ساخت انواع موشک‌های دوربرد و نقطه زن، شبیه‌سازی ژنتیکی، ساخت هواپیماهای و تجهیزات زیردریایی و غیره اصلاً قابل‌مقایسه با وابستگی‌های پیش از انقلاب نیست و شأن این مردم این شرایط نیست و باید با کار جهادی و میدانی مردم را از نگرانی خارج کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciupay.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما