دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 77379
منبع : خبرگزاری تسنیم

مجمع هیئت فوتبال قم پشت درهای بسته؛ چرا خبرنگاران را به جلسه راه ندادند؟

قم نيوز : ‌مجمع عمومی سالانه هیئت فوتبال استان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد اما رویدادی همه جامعه ورزش را شوکه کرد.
مجمع هیئت فوتبال قم پشت درهای بسته؛ چرا خبرنگاران را به جلسه راه ندادند؟
مجمع هیئت فوتبال قم پشت درهای بسته؛ چرا خبرنگاران را به جلسه راه ندادند؟
به گزارش قم نیوز چندی پیش با اعلام رسمی هیئت فوتبال استان قم خبر برگزاری مجمع سالانه هیئت فوتبال در قم دست‌به‌دست می‌شد و اهالی فوتبال به برگزاری این مجمع بیش از پیش خوش‌بین بودند، چراکه پس سال‌ها این اتفاق رخ می‌داد.

صبح امروز مجمع عمومی سالانه هیئت فوتبال استان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد اما رویدادی همه جامعه ورزش را شوکه کرد.

در سه روز اخیر مجمع هیئت‌های موتورسواری و ووشو به انجام رسید اما در مجمع هیئت فوتبال از ورود خبرنگاران جلوگیری شد که این مسئله نشان می‌دهد آن‌ها از رویارویی با اصحاب رسانه واهمه دارند.

این در حالی است که در زمان انتخابات ریاست بهرامی چنین اتفاقی رخ داد اما حالا پس از  گذشت حدود سه سال که عملکرد هیئت فوتبال به‌شدت مورد ابهام اهالی ورزش و اصحاب رسانه است روی می‌دهد.


اگر تا پیش از این شکی مبنی بر حواشی و اتفاقات هیئت فوتبال وجود داشت، با اتفاق امروز مشخص شد آن‌ها در حد شایعه و حرف نبوده و حتماً ریگ بزرگی در کفش بهرامی و یارانش وجود دارد.

شاید برای بهرامی اصحاب رسانه غریبه باشند چراکه این روزها با اطلاعاتی که از بی‌تدبیری آقای رئیس به دست رسیده هجمه بزرگی به وی وارد کرده است.

انتظار می‌رفت رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان ناجی فوتبال قم شود و یک تنه برابر این بی‌تدبیری‌ها بایستد که با سکوت امروزش خود را در تیم بهرامی جای داد.

کاش مرجعی در استان قم وجود داشت تا صحبت ها و اتفاقات برنامه 90 که سال گذشته مطرح شد را برای همه مشخص می‌کرد تا این‌همه حرف‌وحدیث پایان یابد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco1qm.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما