دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 77383
منبع : خبرگزاری فارس

شکایت یک گروه جهادی از سلبریتی‌ها

قم نيوز : گروه جهادی شهدای 15 خرداد با تنظیم دادخواستی خطاب به دادستان کل کشور از اقدامات غير قابل توجيه اخير سلبریتی‌ها در فضاي مجازي شکایت کرد.
شکایت یک گروه جهادی از سلبریتی‌ها
شکایت یک گروه جهادی از سلبریتی‌ها
به گزارش قم نیوز متن شکایت این گروه جهادی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور به شرح زیر است: احتراما گروه فرهنگی تبلیغی جهادی شهدای15خرداد به استحضار می‌رساند در خصوص اتفاقات مکرر در مکرر و غیر قابل توجیه اخیر در فضای مجازی که مسبوق به سابقه نیز است با وجود مجازی بودن آن فی الواقع منتهی به جرایم خشونت انگیز و شگفت انگیز واقعی گردیده است، خواهشمند است به عرایض ذیل با توجه کامل و امعان نظر جدی التفات فرمایید.

در ادامه این دادخواست آمده است: نظر به اینکه در سال‌های اخیر خصوصا سال جاری شاهد اتفاقات جرم‌انگیز ناگوار فراوان در فضای مجازی بوده ایم این مطلب از چندجهت حائز اهمیت بسیار است، از یک سو افراد سلبریتی در فضای مجازی بصورت فعال و بدون هیچگونه مانعی و با امنیت کامل فضای مجازی را ناامن و بحرانی نموده اند به نحوی گستاخانه به اقدامات رکیک و مجرمانه خویش افتخار می‌کنند و از این رهگذر به تحریف و تشویش افکار عمومی و تخریب چهره‌های دینی می‌پردازند و از سوی دیگر فضای مجازی عرصه قدرت نمایی و ابراز وجود برخی از مجرمین کوته فکر گردیده است چرا که آنها بی‌هیچ واهمه‌ای چه از دستگاه قضایی کشور و چه از قوای انتظامی و مسلح، آزادانه اقدامات مجرمانه و رعب انگیز انجام می دهند و جرایم خود را در سطح بالایی مدیریت می‌کنند.

این در حالی است که قشر فرهیخته و معزز، روحانیت، طلاب، اساتید و مبلیغن فرهنگی از طریق همین فضای مجازی مورد ترور شخصیت و حتی سوءقصد قرار گرفته‌اند و شهید حجه الاسلام مصطفی‌قاسمی نمونه بارز این ماجراست.

در این دادخواست آمده است: به دلیل اهمیت فراوان موضوع برآن شدیم تا تعهد و تکلیف خویش را عمل کرده و دِین خود را نسبت به سرزمینی که می‌تواند افکار را مایه‌ور سازد و اندیشه انسانها را پویا کند در رابطه با موضوع لجام گسیخته فضای مجازی که توأم با فریب کاری و اندیشه‌های وارداتی انحرافی می باشد را ادا کنیم.

فلهذا اعتراض خود نسبت به عملکرد غیرمسئولانه برخی مسئولین در فضای مجازی به ندای وجدان اعلام می‌کنیم که برای اعاده حیثیت هویت ایرانی اسلامی و انتقام خون شهید والامقام حجت‌ الاسلام مصطفی قاسمی اقدامات مقتضی که ذیلا عرض می‌نماییم صورت پذیرد.

اولا: با عنایت به اینکه برخی کاربران مجازی خصوصا سلبریتی‌ها از قلمرو قوانین اساسی و اخلاقی تجاوز کرده‌اند و مرتکب جرایم مهم از جمله نشر اکاذیب، توهین، افتراء، برهم زدن نظم عمومی، ایجاد محیط رعب و وحشت و تخریب وجه جامعه روحانیت و گروه‌های مخلص جهادی شده‌اند خواهشمند است ضمن تنبیه و مجازات آنان اقدامات و تدابیر لازم و مسئولانه از طرف مدعی العموم محترم صورت پذیرد.

ثانیا : با توجه به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسئول مستقیم اجرای نظم عمومی جامعه است و وظیفه اصلی و اساسی آن مبارزه جدی با مجرمین که مرتکب جرایم مشهود می گردند است متاسفانه به این وظیفه خطیر خود در این سال‌ها در فضای مجازی عمل نکرده است خواهشمندیم با سهل انگاری مبارزه و افراد خاطی مورد مجازات قرار گیرند.

ثالثا : اقدامات جهادی و قاطع قضایی در حوزه فضای مجازی کاملا ضروری است و نیروی انتظامی کشور برای اقدامات خود گزارش روزانه باید تهیه کرده و به مردم به صورت شفاف اعلام کند تا امنیت فضای مجازی و حقیقی در بین مردم ایجاد گردد.

رابعا: در صورت وجود خیانت برخی از مسؤولان در هر سطحی که باشند می بایست برخورد قضایی لازم صورت پذیرد و افرادی که به عنوان مسؤول در این راستا کم کاری، سهل انگاری و یا تبانی نموده اند و بستر فضای مجازی را برای ناامنی و از بین بردن فرهنگ ایرانی اسلامی باز گذاشته اند می بایست برخورد جدی قضایی صورت پذیرد.

در خاتمه خواهشمند است با عنایت به مراتب فوق و ادله موجود در فضای مجازی با افراد مجرم و روشنفکرنما که با افکار منحرف خود نظم عمومی جامعه را برهم زده و موجبات تهدید، ناامنی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورده اند، برخورد شایسته و قاطع قضایی مبذول فرمایید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxxnq.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما