چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 77491
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

خیریه ها در آمریکا صرف اسلام ستیزی می شود

قم نيوز : گزارش جدید منتشر شده توسط شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در آمریکا نشان می دهد، بسیاری از کمک های مالی اهدایی به سازمان های خیریه در این کشور صرف اسلام ستیزی می شود.
خیریه ها در آمریکا صرف اسلام ستیزی می شود
خیریه ها در آمریکا صرف اسلام ستیزی می شود
به گزارش قم نیوز شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) بزرگترین سازمان دفاع از حقوق مسلمانان در ایالات متحده آمریکا می گوید بسیاری از بنیادهای خیریه و سازمان های بشر دوستانه اصلی در این کشور، مستقیم و غیرمستقیم، هر ساله میلیون ها دلار به گروه های ضداسلامی کمک رسانی می کنند.

در این تحقیق، شورای کایر، با ردیابی پولی 1000 سازمان خیریه اصلی آمریکا در سال های 2014-2016، متوجه شد که این کمک ها به 39 گروه ضداسلامی یعنی «شبکه اسلام هراسی» و «ترویج کنندگان نفرت علیه مسلمانان» واریز می شوند.

این گزارش که روز دوشنبه منتشر شد دریافت که تقریبا 125 میلیون دلار به این گروه ها واریز شده است که شامل کمک های مالی می شودکه به صورت ناشناس از بنیادهای خیریه گروه مدیریت ثروت مانند فیدلیتی و شواب ریخته شده اند.

گروه های ضداسلامی منعفت طلب شامل سازمان هایی چون «ای سی تی برای آمریکا» یکی از بزرگترین گروه های ضداسلامی در ایالات متحده می باشند.  شورای کایر اعلام کرد که این گروه با ترویج سوءبرداشت ها درباره اسلام و ایجاد ترس غیرمنطقی از مسلمانان، آتش اسلام هراسی را تقویت می کند.

عباس برزگر مدیر تحقیقات و حقوقی در کایر گفت: موسسات خیریه سنتی و بنیادها - بنیادهای تجاری، سازمان های اجتماعی، بنیادهای اجتماعی ودینی – همگی آمریکا را تضعیف کرده اند. آن ها با سوءاستفاده از پول هایی که به طور ناشناس از اهداکنندگان ثروت مند واریز می شوند، به ترویج اسلام هراسی دامن زده اند.

وی گفت: کمک های مالی از طریق این موسسات معتبر گرفته می شود. سپس این کمک ها خرج سازمان های اسلام ستیز می گردد که به عنوان سازمان های رفاه اجتماعی یا عام المنفعه ثبت نام کرده اند.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzknq.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما