پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 77525
منبع : خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام رفیعی: نباید به اسم نشاط و سرور موسیقی حرام در مدارس رسوخ کند

قم نيوز : استاد حوزه و دانشگاه گفت: سند ۲۰۳۰ نیرو برای دشمن تربیت می‌کند در نتیجه نباید گذاشت به اسم نشاط و سرور موسیقی حرام در مدارس رسوخ کند.
حجت الاسلام رفیعی: نباید به اسم نشاط و سرور موسیقی حرام در مدارس رسوخ کند
حجت الاسلام رفیعی: نباید به اسم نشاط و سرور موسیقی حرام در مدارس رسوخ کند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ ناصر رفیعی ظهر امروز در سخنرانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد با اشاره به تهمت‌هایی که مشرکان، منافقان و اهل کتاب به پیامبر اکرم(ص) می‌زدند اظهار داشت: دشمن در طول تاریخ تفاوت می‌کند اما ماهیت، اهداف و حربه‌هایش یکی است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به 5 مورد از حربه‌های دشمنان در مقابله با مسلمانان، نخستین حربه را جنگ نرم عنوان کرد و افزود: شایعه‌پراکنی و خدعه افکنی و در دوران کنونی استفاده از فضاهای مجازی از جمله ابزار جنگ نرم هستند که دشمن با انجام این اقدامات به جنگ با مسلمانان می‌پردازد.

وی دومین ویژگی و  حربه دشمن را هنجارشکنی و دعوت به منکر عنوان و تصریح کرد: دشمن انسان‌ها را به سمت فحشا و منکر دعوت می‌کند، مثلاً‌ حربه اخیر دشمن نیز اجرای سند 2030 در مدارس ایران است. علت اینکه مقام معظم رهبری مخالف اجرای این سند در کشور هستند  به این دلیل بوده که این سند نیرو برای دشمن تربیت می‌کند در نتیجه نباید گذاشت به اسم نشاط و سرور موسیقی حرام در آموزش و پرورش رسوخ کند.

رفیعی ابراز کرد: نباید فکر کنیم هر چه کشورهای خارجی ارائه می‌کنند درست است،‌ در حال حاضر سنگین‌ترین تحریم‌ها را علیه نظام اسلامی تحمیل کرده‌اند و یکی از حربه‌های دشمن اختلاف‌افکنی در میان مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به جریان حاکم در میان یهودیان و اسرائیلی‌ها گفت: چرا باید یک میلیارد و نیم مسلمان تحت سیطره یهودی‌ها باشند و یا چرا باید دشمن ما را با زحمت بیندازد و با حربه‌های مختلف مثل ترور شخصیت‌ها، جنگ هشت‌ساله، فشار اقتصادی و تحریم علیه نظام اسلامی توطئه افکنی کند.

استاد حوزه و دانشگاه ایجاد رعت و ترس در میان مسلمین را ویژگی دیگر دشمن عنوان و تصریح کرد: امروز معادلات 40 سال پیش فلسطین تغییریافته و امروز ازنظر نظامی و اقتدار ایران اسلامی در سطح بالایی از اقتدار قرار دارد.

رفیعی با بیان اصول و چگونگی مقابله با دشمن گفت: نخستین اصل این است که نباید دشمن را دوست بپنداریم، امیرالمؤمنین(ع) در نامه‌ای به مالک اشتر نخعی آمده است، ای مالک! بعد از قراردادهایی که با دشمن می‌بندی بیشتر بترس، دشمن گاهی طرح دوستی می‌ریزد تا نقاط ضعف مسلمانان را شناسایی کند.

وی مقابله‌به‌مثل با دشمن را دومین راه برخورد با دشمنان عنوان کرد و افزود: اگر طاغوت را نشناسیم ایمانمان به خدا کامل نیست، دشمن‌شناسی یکی از ویژگی‌های مسلمان بوده است، البته دشمن هم‌زمان با خلقت حضرت آدم بوده و تا آخر هم وجود خواهد داشت فقط آدم‌ها و مهره‌ها تغییر می‌یابند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfttde.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما