يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 77595
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت 20 تيم قمي براي فتح جام شهداي مدافع حرم

قم نيوز : 20 تيم از بيست و سومين روز ارديبهشت ماه در انديشه فتح جام رمضان فوتسال يادواره شهداي مدافع حرم قم در چهار گروه رقابت خود را آغاز مي‌كنند.
رقابت 20 تيم قمي براي فتح جام شهداي مدافع حرم
رقابت 20 تيم قمي براي فتح جام شهداي مدافع حرم
به گزارش قم نیوز بر اساس آئین‌نامه اجرایی مسابقات جام رمضان سال 1398 فوتسال قم که با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود، مرحله نخست بازی‌ها در چهار گروه پنج تیمی و به شکل دوره‌ای در دو زمان ۲۰ دقیقه‌ای گذرا به انجام می‌رسد و تنها یک دقیقه پایانی نیمه دوم به صورت مفید محاسبه می‌شود.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از گروه‌های چهار گانه دو تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند، ضمن اینکه بعد از مرحله نخست مقدماتی، بازی‌های مرحله دوم، نیمه‌نهایی و فینال به شکل حذفی برگزار می‌شود و زمان بازی‌ها در این سه مرحله در دو وقت 20 دقیقه‌ای مفید محاسبه خواهد شد.

با تصمیم کمیته برگزاری این رقابت‌ها، بازیکنان در صورت دریافت دو کارت زرد از بازی بعد محروم می‌شوند، ضمن اینکه محرومیت بازیکن دو کارته فقط در نیمه‌نهایی بخشیده خواهد شد، همچنین تیم‌ها باید اسامی ۱۲ بازیکن، یک مربی و سرپرست خود را به کمیته مسابقات اعلام می‌کنند.

در شرایطی که تیم‌ها تا مرحله فینال این اجازه را دارند که لیست 12 نفره بازیکنان خود را تکمیل کنند، در گروه نخست مسابقات سال 1398 جام رمضان فوتسال قم یادواره شهدای مدافع حرم، اتحادیه نانوایان (الف)، دنیای کتاب، فست‌فود باما، بوی گندم و شهدای هاشم برای صعود مسابقه می‌دهند.

در گروه دوم تیم‌های شهید رئیس کرمی، شهید علی‌ آخوندی، خادم‌الحسین (ع)، مقاومت ۳۱۳ و نوجوانان محمدسیما هستند، در گروه سوم تیم‌های ذاکر، گروه عمرانی قلی‌زاده، جوانان مهدیار، معدن منگنز و شهید رواقی رقابت می‌کنند و بازی‌های گروه چهارم با حضور تیم‌های آرش، شهدای نیروگاه، المهدی جمکران، جوانان انصار و اتحادیه نانوایان (ب) به انجام می‌رسد.

دوشنبه 23  اردیبهشت ماه و در شب نخست مسابقات جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم، از ساعت 22 در سالن شهید حیدریان قم تیم‌های بوی گندم  و اتحادیه نانوایان (الف)، سپس فست‌فود باما و دنیای کتاب و در آخرین بازی تیم‌‌های مقاومت ۳۱۳ و شهید رئیس کرمی  به میدان می‌روند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccppqm.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما