يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 77614
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاري مسابقات انتخابي تور ايراني تنيس‌ روي‌ميز در قم

قم نيوز : پيكارهاي انتخابي دو رده سني نوجوانان و جوانان تور ايراني تنيس روي‌ميز در شب‌هاي ماه مبارك رمضان به ميزباني خانه پينگ‌پنگ قم برگزار مي‌شود.
برگزاري مسابقات انتخابي تور ايراني تنيس‌ روي‌ميز در قم
برگزاري مسابقات انتخابي تور ايراني تنيس‌ روي‌ميز در قم
به گزارش قم نیوز هیأت تنیس روی‌میز قم برای ماه مبارک رمضان امسال اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های جام رمضان این رشته کرده اما این مسابقات با دوره‌های قبلی این جام تفاوت دارد زیرا جنبه انتخابی برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به پیکارهای تور ایرانی تنیس روی‌میز محسوب می‌شود.

نخبه‌های تنیس روی‌میز قم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از دوشنبه 23 اردیبهشت ماه به میزبانی سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به میدان می‌روند، رقابت‌هایی که نفرات برتر رده نوجوانان آن برای شرکت در تور ایرانی به تهران می‌روند و برترین‌های رده جوانان راهی گلستان می‌شوند.

در شرایطی که هیأت تنیس روی‌میز استان قم اعلام کرده برای تور ایرانی هیچ انتخابی دیگری به جز جام رمضان برگزار نمی‌شود، مسابقات این جام از ساعت 21:30 دقیقه روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و ثبت نام از پینگ‌پنگ بازان مایل به شرکت در این جام تا روز یکشنبه 22 اردیبهشت انجام می‌پذیرد.

این مسابقات در مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود، اما رقابت در مرحله نهایی به صورت تک حذفی است، ضمن اینکه جوایز مسابقات رده سنی جوانان برای قهرمانی 2 میلیون ریال، نایب‌قهرمان یک میلیون پانصد هزار ریال و برای نفر سوم یک میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

در رده سنی نوجوانان نیز نفر نخست یک میلیون و پانصد هزار ریال، نایب‌قهرمان یک میلیون و نفر سوم پانصد هزار ریال جایزه نقدی می‌گیرد، ضمن اینکه پیکارهای جام رمضان تنیس‌ روی‌میز بانوان قم نیز از سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی استارت می‌خورد.

تمام شرکت کنندگان در این مسابقات باید کارت بیمه ورزشی با قید رشته پینگ پنگ به همراه داشته باشند، ضمن اینکه جوایز حرفه‌ای بخش بانوان به ترتیب نفرات اول تا سوم یک میلیون، هفتصد هزار و پانصد هزار ریال است و نیمه‌ حرفه‌ای‌ها به ترتیب هفتصد هزار، پانصد هزار و سیصد هزار ریال جایزه نقدی می‌گیرند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceep8f.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما