دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 77649
منبع : خبرگزاری فارس

وفايي نخستين لژيونر تنيس روي‌ميز قم در اروپا

قم نيوز : نخستين لژيونر تاريخ تنيس روي‌ميز استان قم بعد از كسب موفقيت‌هاي متعدد در ميادين داخلي در اروپا و ليگ پينگ‌پنگ باشگاه‌هاي تركيه بازي مي‌كند.
وفايي نخستين لژيونر تنيس روي‌ميز قم در اروپا
وفايي نخستين لژيونر تنيس روي‌ميز قم در اروپا
به گزارش قم نیوز تنیس روی‌میز از جمله هیات‌های موفق ورزشی قم است که در سال‌های اخیر به واسطه سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، استعدادها و نخبه‌های زیادی را به سطح اول ورزش تنیس روی‌میز قم به ویژه پینگ‌پنگ ایران معرفی کرده است.

این رشته ورزشی به ریاست یکی از چهره‌های با سابقه تاریخ خود یعنی محمدقاسم عموئیان که از جمله مربیان با دانش این رشته ورزشی و مربی بین‌المللی تنیس روی‌میز قم با سابقه قضاوت در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی محسوب می‌شود، رشد خیره‌کننده‌ای در دهه 1390 داشته است.

مدیریت منظم و با برنامه، برخورداری از امکانات و فضای ورزشی کافی و مطلوب و داشتن نیروی انسانی مجرّب به ویژه در بخش مربیگری موجب شده تا تنیس روی‌میز در استان قم از یک رشته تفریحی به یک رشته ورزشی موفق و افتخار آفرین تبدیل شده و هیات پینگ‌پنگ قم در سال گذشته از نگاه اداره کل ورزش و جوانان این استان یکی از 6 هیات ورزشی برتر در بین 44 هیات ورزشی فعال در استان قم لقب بگیرد.

حالا دامنه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های این رشته ورزشی وسیع‌تر شده و یکی از نخبه‌های این رشته یعنی پویا وفایی که در رده سنی نوجوانان فعالیت می‌کند، به واسطه برخورداری از نبوغ و استعداد بالا در تنیس روی‌میز، مورد توجه تیمی از لیگ پینگ‌پنگ باشگاه‌های ترکیه قرار گرفته و در این کشور بازی می‌کند.

عموئیان رئیس هیات تنیس روی‌میز قم خبر حضور پویا وفایی در لیگ تنیس روی‌میز باشگاه‌های ترکیه را تایید و اظهار کرد: پویا بعد از بازی در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها، این هفته بار دیگر راهی ترکیه می‌شود تا در دور برگشت مسابقات بازی کند، خوشبختانه عملکرد خوبی داشته و حضور وی در لیگ یک کشور اروپایی قطعا زمینه‌ساز حضور دیگر استعدادهای ما نیز خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccoeqm.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما