سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 77672
منبع : خبرگزاری فارس

افتتاح جام رمضان فوتسال قم با پيروزي دنياي كتاب

قم نيوز : مسابقات سال 1398 جام رمضان فوتسال باشگاه‌هاي استان قم با حضور 20 تيم، پيروزي سه مدعي در گروه‌هاي اول و دوم و عبور 18 توپ از خط دروازه‌ها رسما آغاز شد.
افتتاح جام رمضان فوتسال قم با پيروزي دنياي كتاب
افتتاح جام رمضان فوتسال قم با پيروزي دنياي كتاب
به گزارش قم نیوز 20 تیم شرکت کننده در دوره جدید مسابقات جام رمضان فوتسال باشگاه‌های استان قم طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال در چهار گروه پنج تیمی قرار گرفته‌اند و بازی‌های این مرحله به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله بعد شوند.

این رقابت‌ها با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم در بزرگترین سالن ورزشی قم یعنی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان به انجام می‌رسد و در گروه نخست تیم‌های اتحادیه نانوایان (الف)، دنیای کتاب، فست‌فود باما، بوی گندم و شهدای چاشم برای عبور از مرحله گروهی به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی‌های این گروه با دو مسابقه در شب نخست رسما آغاز شد و یکی از تیم‌های پیروز تیم دنیای کتاب بود که مقابل تیم فست‌فود باما با دو گل صاحب برتری شد و گام اول را برای کسب مقام قهرمانی این دوره از بازی‌ها محکم برداشت، ضمن اینکه دیگر بازی گروه نخست با پیروزی پرگل 10 بر یک اتحادیه نانوایان (الف) مقابل بوی گندم همراه بود.

بازی‌های گروه دوم این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های شهید رئیس کرمی، شهید علی آخوندی، خادم الحسین(ع)، مقاومت ۳۱۳ و نوجوانان محمدسیما برگزار می‌شود که در شب نخست رقابت‌های این گروه دیدار تیم‌های شهید رئیس کرمی و مقاومت 313 با برتری پنج بر صفر مقاومت به پایان رسید.

در گروه سوم تیم‌های ذاکر، گروه عمرانی قلی‌زاده، جوانان مهدیار، معدن منگنز و شهید رواقی حضور دارند و در گروه چهار تیم‌های آرش، شهدای نیروگاه، المهدی جمکران، جوانان انصار و اتحادیه نانوایان (ب) رقابت می‌کنند، گروه‌هایی که تیم‌های حاضر در آن از شب دوم برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

برنامه شب دوم مسابقات جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم

سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398

گروه دوم:

خادم الحسین(ع) – شهید علی آخوندی ساعت 22

گروه سوم:

معدن منگنز - ذاکر ساعت 23:15

جوانان مهدیار – گروه عمرانی قلی‌زاده  ۰۰:۳۰

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcirqay.t1ayy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما