سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 77695
منبع : خبرگزاری تسنیم

میزان سود قصابی‌ها مشخص شود تا سود معقول از مردم دریافت کنند

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: باید جزئیات قیمت‌ها مشخص شود و اینکه قصاب درزمینهٔ گوشت چه مقدار سود می‌برد تا قصابان سود معقول از مشتری دریافت کنند.
میزان سود قصابی‌ها مشخص شود تا سود معقول از مردم دریافت کنند
میزان سود قصابی‌ها مشخص شود تا سود معقول از مردم دریافت کنند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: درزمینهٔ گوشت این موضوع باید مدنظر باشد که قصاب چه مقدار سود می‌برد.

وی افزود: باید جزئیات قیمت‌ها مشخص شود و اینکه قصاب درزمینهٔ گوشت چه مقدار سود می‌برد روشن شود تا قصابان سود معقول از مشتری دریافت کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم تصریح کرد: باید هماهنگی‌های لازم برای ورود کالاو اجناس انجام شود و نباید وظیفه خود را بر عهده دیگران بیندازیم.

غضنفری ادامه داد: باید هرکسی درزمینهٔ وظایف محول شده به‌خوبی اقدام کرده تا مشکلات رفع شود،همه وظایف دستگاه‌ها را نباید مصوب کارگروه کنیم چون دستگاه‌ها دارای اختیارات هستند.

وی بابیان اینکه نباید از ظرفیت بخش خصوصی غافل شد، گفت: آخرین شیوه ما این است که بگوییم از ظرفیت منابع دولتی استفاده می‌کنیم و باید از ظرفیت‌های دیگر استفاده کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم بیان کرد: ظرفیت استان در حوزه حمل‌ونقل بررسی شود و هنگامی‌که نیاز در استان است باید نسبت به حمایت از تولیدکننده اقدام شود.

غضنفری عنوان کرد: وقتی از فعالان حوزه حمل‌ونقل حمایت می‌شود از آن‌ها انتظار داریم که آن‌ها به کمک ما بیایند و درزمینهٔ حمل‌ونقل نهادهای دامی و محصولات استان کمک کنند.

مرتضی حیدری فرماندار قم نیز در این جلسه گفت:شن و ماسه و دیگر مصالح باید با توجه به قانون آنالیز محصول قیمت‌گذاری شود و ابتدا باید قیمت به کارگروه مربوطه ارائه شود و قیمت مصوب شود.

وی خاطرنشان کرد:برخی کارگاه‌ها قوانین بیمه و کار را رعایت نمی‌کنند و هنگامی‌که از آن‌ها شکایت می‌شود نسبت به مشکلاتی که دارند رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdk905.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما