چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 77707
منبع : خبرگزاری فارس

درگيري در فوتسال قم / جام رمضان در حاشيه

قم نيوز : نخستين اتفاق حاشيه‌اي در دوره جديد مسابقات فوتسال جام رمضان باشگاه‌هاي استان قم بين مسؤولان سالن و متوليان برگزاري اين رقابت‌ها رقم خورد.
درگيري در فوتسال قم / جام رمضان در حاشيه
درگيري در فوتسال قم / جام رمضان در حاشيه
به گزارش قم نیوز در شرایطی که 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی مسابقات سال 1398 فوتسال جام رمضان باشگاه‌های قم حضور دارند، 6 تیم در سه مسابقه این بازی‌ها را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم آغا کردند اما شروع بازی‌ها با یک اتفاق عجیب همراه بود.

 
بمانی: مدیریت سالن جواب تلفن نمی‌دهد

بسته بودن درب ورودی سالن و معطلی بسیاری از علاقمندان به فوتسال و تیم‌های حاضر در این بازی‌ها حاشیه‌ای بود که در نخستین شب برگزاری این مسابقات اتفاق افتاد، حاشیه عجیبی که مسؤول کمیته فوتسال هیات فوتبال فوتبال استان قم راجع به آن اظهار کرد: تمام هماهنگی‌ها پیش از آغاز مسابقات انجام شده و دلیلی برای این اتفاق وجود ندارد!

رضا بمانی خاطرنشان کرد: مدیریت سالن شهید حیدریان تقاضای مبلغ بالایی را داشت که در نهایت توافق کردیم و در این خصوص هم مشکلی وجود نداشت، دلیل اینکه چرا درب سالن بسته است و مدیریت سالن هم جواب تلفن نمی‌دهد را نمی‌دانم، وقتی با این صحنه مواجه شدم شوکه شدم.


زند: نمی‌توانیم بدون قرارداد کاری را انجام دهیم

خبرنگار فارس برای پیگیری این ماجرا به سراغ متولی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان یعنی اسماعیل زند رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان قم رفت و زند راجع به این موضوع گفت: به هیچ عنوان اختلاف بر سر مسائل مالی نبود و در این خصوص توافق کرده‌ایم اما حدودا یک ماه است از این دوستان می‌خواهم بیایند و قرارداد امضا کنند اما بی‌اعتنایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: بارها تاکید کردم در صورتی که قرارداد امضا نشود درب سالن را باز نمی‌کنیم که در نهایت همین اتفاق هم افتاد، شب گذشته با دستور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان مشکل حل شد و زمانی که کریم بهرامی قرارداد را امضا کرد اجازه دادیم مسابقات برگزار شود، نمی‌توانیم بدون قرارداد کاری را انجام دهیم و مسؤولیت بر عهده بگیریم.


گروه‌بندی مسابقات جام رمضان فوتسال در قم:

گروه اول: دنیای کتاب، فست‌فود باما، اتحادیه نانوایان (الف)، بوی گندم

گروه دوم: تیم‌های شهید رئیس کرمی، شهید علی آخوندی، خادم الحسین(ع)، مقاومت ۳۱۳ و نوجوانان محمدسیما

گروه سوم: ذاکر، گروه عمرانی قلی‌زاده، جوانان مهدیار، معدن منگنز و شهید رواقی

گروه چهار: آرش، شهدای نیروگاه، المهدی جمکران، جوانان انصار و اتحادیه نانوایان (ب)

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchqqnq.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما