چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 77716
منبع : خبرگزاری تسنیم

همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اعزام جوانان و ورزشکاران به مرقد امام راحل انجام می‌شود و همچنین همایش موتورسواری و اتومبیلرانی روز ۱۴ خرداد برگزار می‌شود.
همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در قم برگزار می‌شود
همایش اتومبیلرانی و موتورسواری در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سید جواد جلالی‌نژاد در جلسه ستاد تسهیلات زائران ویژه سال روز ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: انجمن‌ صنفی گردشگری قم آمادگی دارد در ورودی محورهای مواصلاتی از زائران با نصب بنر استقبال کند.

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های بین‌راهی استان قم افزود: به واحدهای اقامتی تذکر داده شد تا آمادگی بیشتری برای استقبال از زائران مرقد امام خمینی داشته باشند.

معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران نیز در این جلسه بیان کرد: طبق روال هرساله مدارس علمیه دارای سهمیه‌هایی برای حضور در مراسم رحلت امام هستند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود و درزمینهٔ موضوعات فرهنگی نیز اقداماتی در دستور کار است.

ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در این جلسه گفت:سال گذشته با هماهنگی با شرکت‌های حمل‌ونقل، 400 اتوبوس را هماهنگ کردیم تا انتقال زائران قمی به حرم امام راحل در روز 14 خرداد صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های وی آی پی 32 نفر ظرفیت دارند، به همین دلیل امسال در صورت اعزام 20 هزار نفر از شهر قم به حرم امام خمینی(ره) نیاز به 600 اتوبوس خواهیم داشت، به همین دلیل باید از اتوبوس‌های درون‌شهری شهرداری هم استفاده شود.

  احمدی مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان قم نیز در این جلسه اظهار داشت: مخابرات مثل سال‌های گذشته اطلاع‌رسانی و پوشش آنتن دهی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: موضوع اطلاع‌رسانی به‌وسیله پیامک‌ها و تلویزیون‌هایی که در اختیار مخابرات است انجام می‌شود.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: هم‌زمان با ایام 14 خرداد مسابقات ورزشی توسط هیئت‌ها در قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعزام جوانان و ورزشکاران به مرقد امام راحل انجام می‌شود و همچنین همایش موتورسواری و اتومبیلرانی روز 14 خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-qnq.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما