چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 77720
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای طرح «افق» با هدف شناساسی و حل مشکلات نیازمندان

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) با اشاره به اجرای طرح افق گفت: هدف از این طرح شناسایی نیازمندان به‌ صورت منطقه‌ای و سپس حل مشکلات آن‌ها با کمک خیرین است.
اجرای طرح «افق» با هدف شناساسی و حل مشکلات نیازمندان
اجرای طرح «افق» با هدف شناساسی و حل مشکلات نیازمندان
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام یاسر عموزاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این آستان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هر روز بعد از نماز صبح ترتیل خوانی قرآن با حضور حافظان و قاریان ممتاز انجام می‌شود و مدت زمان آن کمتر از ۴۰ دقیقه است.

وی افزود: قبل از نماز ظهر برنامه بیان احکام و بعد از نماز عصر برنامه سخنرانی انجام می گردد.

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) خاطرنشان کرد: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان جلسات متعددی با خیرین برگزار و مقرر شد روزانه برنامه افطار برای افراد نیازمند داشته باشیم؛ برای جلوگیری از بی نظمی فیش‌های غذا تهیه‌شده که به‌ صورت محله‌ای و شناخته‌شده به افراد نیازمند داده می‌شود.

وی تصریح کرد: هر شب نزدیک به ۴ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار پرس غذای سرد به افراد نیازمند داده می‌شود، ضمنا با تصمیماتی که اتخاذ شده در شب وفات حضرت خدیجه (س)، ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شب‌های قدر اطعام سحری را برای نیازمندان و مجاوران آستان خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۱ شب تا ۱.۵ بامداد برنامه‌‌های شبانگاهی که همراه با قرائت دعا و مناجات است، اجرا می‌شود.

وی جشن روزه اولی‌ها در آخرین روز ماه شعبان برای دختران و جشن روزه اولی‌های پسر در روز اول ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) عنوان کرد.

عموزاد اظهار کرد: علاوه بر این برنامه‌ای نیز برای خانواده‌های تیپ فاطمیون و زینبیون در ماه مبارک خواهیم داشت.

وی از اجرایی شدن طرح افق در ماه‌های پیش رو خبر داد و تصریح کرد: این امامزاده مجری طرح افق در استان است و هدف از این طرح اجتماعی، فرهنگی و قرآنی شناسایی نیازمندان به‌ صورت منطقه‌ای و سپس حل مشکلات آن‌ها با کمک خیرین است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxmqm.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما