چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 77731
منبع : خبرگزاری تسنیم

جنجال در جام رمضان فوتسال قم؛ ذوق فوتسال دوستان کور شد

قم نيوز : در شب نخست برگزاری مسابقات جام رمضان فوتسال قم با توجه به عدم هماهنگی‌ها جنجال صورت گرفت و کام تماشاگران و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها تلخ کرد.
جنجال در جام رمضان فوتسال قم؛ ذوق فوتسال دوستان کور شد
جنجال در جام رمضان فوتسال قم؛ ذوق فوتسال دوستان کور شد
به گزارش قم نیوز مسابقات فوتسال جام رمضان بر اساس برنامه‌ریزی هیئت فوتبال آغاز شد و در شب نخست شش تیم در سه مسابقه به مصاف هم رفتند. سالن شهید حیدریان که محل برگزاری این دیدارها است، کمی با تأخیر باز شد و علاقه‌مندان زیادی که برای تماشای بازی‌ها آمده بودند با درب بسته سالن روبه‌رو شدند.

پس از سال‌ها برگزاری این مسابقات عدم هماهنگی هیئت فوتبال و مسئول سالن سبب حاشیه بزرگی برای اهالی ورزش شد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تمامی هماهنگی‌ها پیش از آغاز مسابقات انجام‌ شده و دلیلی برای این اتفاق وجود نداشت.

رضا بمانی گفت: مدیریت سالن تقاضای مبلغ بالایی را داشت که در نهایت توافق کردیم و در این رابطه هم مشکلی وجود ندارد، دلیل اینکه چرا درب سالن بسته بوده و مدیریت سالن هم جواب تلفن نمی‌دهد را نمی‌دانم و وقتی با این صحنه وربه‌رو شدم شوکه شدیم.

مسئول سالن ورزشی شهید حیدریان نیز در پاسخ به این اظهارات بیان کرد: به‌هیچ‌ عنوان اختلاف بر سر مسائل مالی نبود و در این مورد توافق کرده‌ایم، حدوداً یک ماه بوده که از این دوستان می‌خواهیم قرارداد را امضا کنند اما بی‌اعتنایی می‌کنند.

اسماعیل زند عنوان کرد: بارها تأکید کردم در صورتی‌ که قرارداد امضا نشود درب سالن را باز نمی‌کنیم که در نهایت همین اتفاق هم افتاد.

به گفته وی شب گذشته با دستور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان مشکل برطرف شد و زمانی که کریم بهرامی قرارداد را امضا کرد اجازه دادیم مسابقات برگزار شود چرا که نمی‌توانیم بدون قرارداد کاری را انجام دهیم و مسئولیت بر عهده بگیریم.

این در حالی است که با این لجبازی‌ها، تیم‌ها پشت درب‌های بسته منتظر و هوادارانی که برای تماشای این بازی‌ها آمدند ذوقشان کور شد.

اما در مجموع برای مدت کوتاهی بین مدیران فوتبال و فوتسال و مسئول سالن آتش‌بس اعلام‌ شده و مشخص نیست چه زمانی از سر گرفته شود.

گفتنی است سالن دو هزار نفری شهید حیدریان در واپسین روزهای مدیریت حسن عابدی مدیرکل پیشین اداره ورزش و جوانان به اسماعیل زند رئیس هیئت همگانی واگذار شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezf8f.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما