پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 77741
منبع : خبرگزاری فارس

لزوم یکپارچه سازی فرآیندها در ارائه خدمات به مردم

قم نيوز : رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: اگر فرآیندها یکپارچه‌سازی شده و جزیره‌ای عمل نشود تسهیل ارائه خدمات به مردم و سرعت‌بخشی به آن ایجاد خواهد شد.
لزوم یکپارچه سازی فرآیندها در ارائه خدمات به مردم
لزوم یکپارچه سازی فرآیندها در ارائه خدمات به مردم
به گزارش قم نیوز همایون یزدان‌پناه با بیان اینکه مدیریت شهری در عصر حاضر پیچیدگی‌های خاصی دارد و تنوعات زیادی در خدمات شهری ایجاد شده است اظهار کرد: از طرف دیگر بحث سهولت ارائه خدمات اهمیت زیادی پیدا کرده است و مساله فراتر از شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری سازمانی شهری است اما بیش از ۳۰ سازمان در شهر در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت: خدمات در شهر در حیطه وظایف یک قوه یا نهاد و ارگان نیست .

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدماتی تعاملات زیادی با هم دارند گفت: بسیاری از فرآیندهایی که باید طی شود تا خدمتی به مردم و شهروندان عرضه شود باید از چند دستگاه بگذرد.

وی با بیان اینکه اگر فرآیندها یکپارچه‌سازی شده و جزیره‌ای عمل نشود تسهیل ارائه خدمات به مردم و سرعت‌بخشی به آن ایجاد خواهد شد افزود: این یکپارچه‌سازی خدمات همان تحقق شهر الکترونیکی است اما شهر هوشمند می‌گوید نه‌تنها فرآیندها الکترونیکی و یکپارچه شود بلکه خدمات هوشمندانه باشد و بهترین مسیر و حق انتخاب به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/113
https://qomnews.ir/vdcfyede.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما