پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 77742
منبع : خبرگزاری فارس

مهام پُلیمر جايگزين صبا شد / خون تازه‌ در رگ‌هاي خشكيده فوتبال قم

قم نيوز : نماينده‌هاي قم از شروع فصل 99 – 1398 ليگ‌هاي دسته اول فوتبال جوانان و اميد باشگاه‌هاي كشور به جاي صبا با نام جديد مهام پُلیمر به ميدان مي‌روند.
مهام پُلیمر جايگزين صبا شد / خون تازه‌ در رگ‌هاي خشكيده فوتبال قم
مهام پُلیمر جايگزين صبا شد / خون تازه‌ در رگ‌هاي خشكيده فوتبال قم
به گزارش قم نیوز،  صبا تیمی است که بعد از انتقال سال 1387 به قم رسما به استانداری قم واگذار شد و این نهاد معتبر دولتی متولی صبا شد اما بعد از انحلال تیم صبا و از بین رفتن رسمی این تیم مطرح فوتبال ایران و آسیا، تیم‌های رده‌های سنی پایه این باشگاه در بلاتکلیفی مطلق فصل گذشته فوتبال باشگاهی ایران را با بدترین شرایط ممکن به پایان رساندند.

مشکلات مالی تیم‌های پایه قم در لیگ‌های کشور

به واسطه مشکلاتی که باشگاه صبا از نظر مالی با آن دست به گریبان بود، تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید صبای قم از نقل و انتقالات محروم بودند و نتیجه این شد که تیم جوانان صبا از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد، نوجوانان صبا به باشگاه افشید قم واگذار شد و امیدهای صبا به هر طریقی که بود در لیگ دسته اول ماندگار شدند.

این تیم‌ها در فصل گذشته فوتبال باشگاهی کشور از نظر مالی با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند اما ظاهرا یک بخش خصوصی علاقمند در قم حاضر شده تا مدیریت تیم‌های جوانان و امید صبای قم در فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بر عهده گرفته و استعدادهای فوتبال قم را به آینده‌ امیدوار نگه دارد.

مهام پُلیمر آماده حضور در لیگ‌های جوانان و امید ایران

باشگاه مهام پُلیمر که در سال 1397 حضور در لیگ‌های فوتبال نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های استان قم را تجربه کرده تصمیم دارد در سال جاری نماینده فوتبال قم در لیگ دسته اول جوانان کشور و همچنین لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران باشد، لیگ‌هایی که از نیمه دوم امسال آغاز می‌شوند.

بررسی شرایط مهام پُلیمر در اداره کل ورزش و جوانان قم

این باشگاه به صورت رسمی درخواست خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده و این اداره در حال بررسی این موضوع است تا بتواند از ظرفیت‌های مهام پُلیمر استفاده کرده و مدیریت دو تیم پایه فوتبال قم در لیگ‌های کشور را به این مجموعه فوتبالی واگذار کند اما اتفاقات گذشته که با واگذاری‌های غیر اصولی انجام می‌گرفت رخ ندهد.

حتی روز گذشته مسوولان مهام پُلیمر و مربیان این تیم در اداره کل ورزش و جوانان حضور یافته و با رسول منعم دیدار داشتند، جلسه‌ای که هنوز جزئیات آن منتشر نشده اما ظاهرا مانعی برای فعالیت اسپانسر جدید تیم‌های جوانان و امید فوتبال قم در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران وجود ندارد.

قهرمانی فوتبالیست‌های جوان مهام پُلیمر در لیگ 97

مهام پُلیمر که ظاهرا قصد دارد خون تازه‌ای در رگ‌های خشکیده فوتبال قم به جریان بیاندازد، در سال 1397 در هر دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان فوتبال باشگاه‌های استان قم عنوان چهارم را کسب کرد اما استعدادهای آینده‌دار این تیم در ترکیب تیم جوانان کارنامه‌ای موفق‌تر داشتند و بالاتر از دیگر رقبا مقام نخست و عنوان قهرمانی لیگ فوتبال جوانان قم را به دست آوردند تا نماینده فوتبال قم در لیگ منطقه‌ای جوانان ایران نیز باشند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcgxu9u.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما