جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 77776
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت 2 كشتي‌گير قم در جام بين‌المللي تورلیخانوف

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: دو كشتي‌گير جوان و آينده‌دار كشتي فرنگي قم با انتخاب كادر فني تيم ملي بزرگسالان به رقابت‌هاي بين‌المللي جام تورلیخانوف اعزام مي‌شوند.
رقابت 2 كشتي‌گير قم در جام بين‌المللي تورلیخانوف
رقابت 2 كشتي‌گير قم در جام بين‌المللي تورلیخانوف
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: باید از تک تک مربیان عزیز و با دانش کشتی قم تقدیر و تشکر کنم که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی خود، دلسوزانه برای رشد و پیشرفت کشتی قم به ویژه رشته فرنگی تلاش می‌کنند و حاصل این اهتمام آنها، حضور موفق کشتی قم در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: در ادامه موفقیت‌های کشتی قم شاهد انتخاب دو فرنگی‌کار جوان و بسیار پرانرژی و آینده‌دار برای همراهی تیم ملی بزرگسالان ایران در یک جام معتبر بین‌المللی به نام تورلیخانوف در کشور قزاقستان هستیم، مسابقاتی که پیش از برگزاری رقابت‌های جهانی نتایج کشتی‌گیران ما در آن بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به ترکیب نهایی فرنگی‌کاران اعزامی به این جام بین‌المللی، افزود: تیم منتخب کشتی فرنگی در مسیر آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک است و به همین منظور روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه در جام بین‌المللی تورلیخانوف قزاقستان به میزبانی شهر آلماتی به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی 23 تا 31 شهریور در شهر نورسلطان کشور قزاقستان به انجام می‌رسد، در ادامه خاطرنشان کرد: اهمیت این رقابت‌ها به این دلیل است که کادر فنی تیم ملی به عملکرد تک تک کشتی‌گیران اعزامی به قزاقستان در آستانه انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی دقت ویژه‌ای دارد و امیدوارم که علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی دو فرنگی‌کار ما در این تورنمنت بهترین نمایش خود را ارائه کنند.

وزیری با بیان اینکه تیم ایران در اوزان 60، 67، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم این جام نماینده دارد، یاد آور شد: در وزن منهای 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی برابر حریفان خود به روی تشک می‌رود، ضمن اینکه در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی دیگر نماینده کشتی قم است و هر دو کشتی‌گیر تجربه مسابقات جهانی و آسیایی را دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9505.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما