شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 77827
منبع : خبرگزاری تسنیم

مسابقات والیبال جام رمضان در رده‌های نوجوانان و جوانان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت والیبال استان قم از برگزاری مسابقات جام رمضان والیبال رده‌های سنی نوجوان و جوانان با هدف استعدادیابی خبر داد.
مسابقات والیبال جام رمضان در رده‌های نوجوانان و جوانان در قم برگزار می‌شود
مسابقات والیبال جام رمضان در رده‌های نوجوانان و جوانان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدمهدی حلوایی اظهار داشت: با تشکیل کادر اجرایی هیئت والیبال و تشریح وظایف هر کمیته سعی داریم والیبال پایه را  در سطح استان گسترش دهیم تا در چند سال آینده بازیکنان صاحب نامی را به والیبال کشور معرفی کنیم.

رئیس هیئت والیبال قم افزود: در همین راستا کمیته مسابقات هیئت والیبال استان از ابتدای ماه مبارک رمضان رقابت‌های والیبال استانی را با عنوان جام رمضان برگزار کرده و قصد داریم استعدادیابی را از همین مسابقات آغاز کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات پایه گفت: این بازی‌ها در دو رده سنی نوجوانان و جوانان پیگیری می‌شود و مهم‌ترین هدف ما میدان دادن به جوانان و کسب تجربه در زمین مسابقه است.

حلوایی درباره سطح فنی مسابقات توضیح داد: در چند سال اخیر این مسابقات برگزار نشده و افت کمی تیم‌ها طبیعی است، اما تا اینجا با همت مربیان سطح فنی قابل قبولی را شاهد بوده‌ایم.

  به گفته وی این هیئت پس از پایان هر مسابقه بهترین بازیکن زمین را معرفی و تجلیل می‌کند که حرکتی بسیار زیبا و نوآورانه که قطعاً افزایش انگیزه ورزشکاران را به همراه خواهد داشت.

حلوایی بیان کرد: والیبال قم ظرفیت بسیار بالایی دارد اما برای به ثمر رسیدن این ظرفیت باید اندکی صبر داشت تا والیبالیست‌های جوان ساخته‌شده و خون تازه‌ای به نمایندگان استان در میادین کشوری وارد شود.

وی عنوان کرد: در آخرین افتخاری که بلندقامتان قمی برای استان به ارمغان آوردند، تیم والیبال افق در مسابقات جام رمضان منطقه آزاد ارس که به میزبانی تبریز به انجام رسید، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

رئیس هیئت والیبال استان تصریح کرد: این مسابقات با شرکت شش تیم از تبریز و دو تیم از قم و تهران برگزار شد که مردان افق قم با پیشی گرفتن از سایر حریفان بر سکوی نخست بایستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0an0.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما