يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 77845
منبع : خبرگزاری فارس

نمره قبولي به فوتبال و والیبال قم / مردودی رشته‌های بي‌برنامه در ماه رمضان

قم نيوز : اكثر هیأت‌ها و رشته‌هاي ورزشي فعال در استان قم به جز دو رشته توپي فوتبال و فوتسال و چند رشته انفرادي هيچ برنامه‌اي در ماه مبارك رمضان ارائه نكرده‌اند.
نمره قبولي به فوتبال و والیبال قم / مردودی رشته‌های بي‌برنامه در ماه رمضان
نمره قبولي به فوتبال و والیبال قم / مردودی رشته‌های بي‌برنامه در ماه رمضان
به گزارش قم نیوز برگزاری رقابت‌های استانی در مناسبت‌ها و موقعیت‌های مختلف طبق تقویم هر سال یکی از خواسته‌های متولی ورزش یعنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از هیأت‌های ورزشی است اما ظاهرا در ماه مبارک رمضان امسال اکثر هیأت‌ها قصد و برنامه‌ای برای تحقق این مهم ندارند.

 
تکاپوی رشته‌های توپی و 2 رشته انفرادی در ماه رمضان

در شرایطی که بیش از یک سوم ماه مبارک رمضان سال 1398 سپری شده، این روزها علاقمندان به ورزش و افراد پیگیر رخدادهای ورزشی در قم تنها شاهد تکاپوی رشته‌های توپی و گروهی پرطرفدار نظیر فوتبال و والیبال هستند، ضمن اینکه رشته‌های انفرادی نظیر ووشو و تنیس روی‌میز هم فعال بوده‌‌اند.

این هیأت‌ها اقدام به برگزاری مسابقات مرسوم هر سال یعنی جام رمضان کرده‌اند، رقابت‌هایی که بعد از ساعت افطار در سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی شهر قم بسیاری از نوجوانان و جوانان مستعد این رشته در کنار با تجربه‌ها را به محیط ورزش کشانده و موجب رونق ورزش در این ماه پر خیر و برکت هستند.

 
از استراحت هیأت‌های ورزشی تا بی‌برنامگی شنا در آستانه تابستان

اما اینکه چرا اکثر از هیأت‌های ورزشی این روزها در استراحت مطلق به سر می‌برند و برنامه‌ای ندارند، موضوعی کاملا تعجب برانگیز است، به عنوان مثال آیا رشته‌آی همانند هندبال ظرفیت برگزاری مسابقات جام رمضان را ندارد؟ یا بسکتبال که با وجود داشتن سالن اختصاصی برنامه‌ای برای این ماه مبارک اطلاع‌رسانی نکرده است.

حتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قم می‌توانست در آستانه فصل تابستان با برگزاری مسابقاتی با عنوان جام رمضان آمادگی کامل خود را برای روزهای گرم سه ماه دوم سال 1398 به قمی‌ها اعلام کند اما خبری از شنا هم نیست و باید دید اداره کل ورزش و جوانان از هیأت‌ها این موضوع را پیگیری می‌کند یا خیر؟

در هر حال به نظر می‌رسد باید هیأت‌های فوتبال و والیبال که در این ماه پر خیر و برکت تا پاسی از شب در حال برگزاری رقابت‌های جام رمضان هستند و برخی هیأت‌های دیگر که در این مسیر تلاش زیادی کرده‌اند الگوی هیأت‌های ورزشی باشند که استراحت را به یک حرکت نو برای رشد و پیشرفت رشته‌ ورزشی و ورزشکاران مورد پوشش خود ترجیح داده‌اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaman0.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما