دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 77877
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو خبرگان رهبری: تهدیدهای آمریکا جنگ روانی بیش نیست

قم نيوز : عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا اگر بخواهد در جنگی علیه کشورمان شرکت کند در باتلاق عظیمی فرو می‌رود گفت: تهدیدهای آمریکا جنگ روانی بیش نیست و هیچ آمادگی در آنان برای رویارویی با ایران اسلامی وجود ندارد.
عضو خبرگان رهبری: تهدیدهای آمریکا جنگ روانی بیش نیست
عضو خبرگان رهبری: تهدیدهای آمریکا جنگ روانی بیش نیست
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی اظهار داشت: آمریکا از اقتدار نیروهای مسلح ارتش، سپاه و 80 میلیون ایرانی حاضر در صحنه می‌هراسد و اگر بخواهد در جنگی علیه کشورمان شرکت کند در باتلاقی عظیم فرو می‌رود.

وی با اشاره به رشادت نسل جوان افزود: برخلاف سال‌های قبل از انقلاب، جوانان غیرتمند کشورمان در کنار توان دفاعی نیروهای مسلح و نیز توکل و اعتقاد راسخ به پروردگار در برابر هر قدرت متجاوزی ایستادگی می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام اسلامی بیان کرد: ایشان در این دیدار بر لزوم مقاومت در برابر تهدیدهای آمریکا تأکید کردند، بر اساس رهنمودهای رهبری، جنگی اتفاق نخواهد افتاد.

 وی ادامه داد: تهدیدهای آمریکا جنگ روانی بیش نیست و هیچ آمادگی در آنان برای رویارویی با ایران اسلامی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا علیه کشورمان و نیز اعمال تحریم‌های غیرقانونی در زمینهٔ نفت افزود: مقاومت تنها راه پیروزی بر تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا و دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب است.

پورمحمدی با بیان اینکه هیچ ایرانی باغیرتی حاضر به مذاکره درباره توان موشکی و دفاعی کشورمان و نیز از دست دادن حقوق مسلم ملت نیست خاطرنشان کرد: باوجود تحریم‌ها و برخی تهدیدها از سوی آمریکا به‌جز معدود کسانی در داخل کشور، آحاد مردم و مسئولان معتقد به مذاکره با آن کشور نیستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfecde.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما