سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۶
کد مطلب : 77918
منبع : خبرگزاری تسنیم

کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه ویژه روابط عمومی‌ها در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: به‌منظور ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای و همچنین بررسی و حل مشکلات روابط عمومی‌ها، کارگاه‌های آموزشی ارتباط و سواد رسانه‌ای ویژه روابط عمومی‌ها در قم برگزار می‌شود.
کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه ویژه روابط عمومی‌ها در قم برگزار می‌شود
کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه ویژه روابط عمومی‌ها در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز رضا صالحی ظهر امروز در میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تنزل و تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و نهادهای استان قم که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه اظهار داشت: هرچند هم نیروهای متخصص در دستگاه‌ها فعالیت داشته باشند اما روابط عمومی باید در بالاترین سطح باشد، زیرا فردی که به‌عنوان اطلاع‌رسان فعالیت می‌کند‌ باید بالاترین اطلاعات را داشته باشد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با انتقاد از نداشتن اطلاعات کافی برخی از روابط عمومی‌ها در حوزه کاری خود عنوان کرد: روابط عمومی باید در تولید محتوا قوی باشد، به‌طوری‌که رسانه‌ها از آن بهره گرفته و موضوعات را با استفاده از شیوه‌های نوین ارائه دهند.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد شفافیت در عملکرد روابط عمومی‌ها ابراز کرد: پیش از آنکه رسانه‌ها عملکرد روابط عمومی دستگاه مربوطه را موردانتقاد قرار داده روابط عمومی موظف بوده که اقدامات و نحوه رسیدگی به امور را در نحوه عملکرد خود ارزیابی کند.

صالحی با بیان اینکه ارتباط میان روابط عمومی، رسانه و مردم باید با نوعی سیاست‌گذاری همراه باشد ادامه داد: ما موظف هستیم درباره انتقادات به نحوه عملکرد روابط عمومی‌ها، با حفظشان روابط عمومی در رفع نواقص و کاستی‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به بحث تقدیر از مدیران حامی روابط عمومی گفت: مشکلات حوزه ارتباط میان مردم و روابط عمومی شناسایی‌شده و جهت بهبود روابط، در راستای حل مشکلات برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات شورای روابط عمومی استان تصریح کرد: متأسفانه روابط عمومی‌ها به‌صورت یکپارچه و منظم به وظایف خود عمل نمی‌کنند و به‌جای رسیدگی به مسئولیت‌ها درگیر روزمرگی هستند، به همین دلیل آن‌طور که باید، پیشرفت چندانی در امور روابط عمومی نهادها مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان ضرورت تلاش روابط عمومی در همکاری با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: به‌منظور ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای و همچنین بررسی و حل مشکلات روابط عمومی‌ها کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود تا افرادی که در سمت روابط عمومی قرار داشته بتوانند ارتباط منسجم‌تری با مردم و رسانه‌ها برقرار کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw9bz.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما