سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 77931
منبع : خبرگزاری فارس

16 اسكيت‌باز قم در اردوي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت اسكيت استان قم گفت: 16 تن از اسكيت‌بازان جوان و مستعد قم به دعوت كادر فني تيم ملي اسكيت در اردوي آماده‌سازي اين تيم حضور يافتند.
16 اسكيت‌باز قم در اردوي تيم ملي
16 اسكيت‌باز قم در اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز حمید جلیلی اظهار کرد: دومین مرحله تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی اسکیت جوانان در رشته اینلاین هاکی با حضور 16 نفر از بهترین‌های اسکیت قم به نمایندگی از سه باشگاه فعال این رشته برگزار شد تا این تیم آماده حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی 2019 شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی اسکیت برای اعزام این تیم به کشور مالزی، اضافه کرد: 16 اسکیت‌باز قمی دعوت شده به این اردو از آکادمی اسکیت پرشین، تیم اینلاین هاکی شایان‌پلاست قم و تیم بوم‌باکس انقلاب قم هستند که حضور این تعداد نماینده در تیم ملی برای ما یک افتخار است.

رئیس هیأت اسکیت استان قم با اشاره به تشکیل این اردو در مجموعه ورزشی انقلاب تهران، اضافه کرد: این دومین اردوی تیم ملی بود که نفرات دعوت شده از تیم اسکیت شایان‌پلاست قم محمدصالح رحیمی و طاها واحد هستند و تنها ملی‌پوش تیم اسکیت بوم‌باکس انقلاب قم علی خداجویان است.

وی با بیان اینکه از بین 16 اسکیت‌باز قمی دعوت شده به این اردو، 13 نفر عضو تیم آکادمی اسکیت پرشین هستند، افزود: امیرحسین قاسمیان، مجتبی سبط‌نبی، شهراد شیشه‌ای، حمیدرضا انیسی، علیرضا خاکی، امیرعلی سپهری، محمدجواد جعفری، سبحان خدایاری، امیرمحمد فرجودی، امیرمهدی فرجودی، علی عبداللهی، محمدمهدی اصفهانی و ایلیا حمزه اعضای تیم پرشین محسوب می‌شوند.

جلیلی تصریح کرد: اسکیت یک رشته ورزشی مستعد و آینده‌دار در استان قم محسوب می‌شود و مربیان مجرب این رشته با کارهای آموزشی و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه به شناسایی استعدادهای این رشته می‌پردازند، ضمن اینکه سالن مهر به این رشته اختصاص دارد و برنامه‌های متنوع برای توسعه رشته‌های متنوع زیر مجموعه اسکیت در قم داریم.

انتهای پیام /  113
https://qomnews.ir/vdcgqy9u.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما