سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 77944
منبع : خبرگزاری فارس

آناليز جودو قم با حضور قهرمان جهان

قم نيوز : عملكرد يك سال اخير هیأت جودو، جوجيتسو، كوراش و دفاع شخصي استان قم در مجمع ساليانه اين هیأت با حضور قهرمان جودو جهان مورد بررسي قرار گرفت.
آناليز جودو قم با حضور قهرمان جهان
آناليز جودو قم با حضور قهرمان جهان
به گزارش قم نیوز از زمان حضور رسول منعم در اداره کل ورزش و جوانان استان قم یکی از مهمترین موضوعاتی که توسط مدیر کل جدید مورد توجه قرار گرفته، برگزاری مجمع سالیانه هیات‌های ورزشی به منظور بررسی دقیق عملکرد هیأت‌ها در موضوعات مالی، قهرمانی، همگانی، آموزشی، فرهنگی و ... است.

این در حالی است که پیش از تغییر و تحولات اسفند ماه سال 97 در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، چندین هیأت ورزشی سابقه فرار از برگزاری مجمع سالیانه به منظور ارائه عملکرد به جامعه مخاطب خود را داشتند اما مدیر کل جدید از این اتفاق جلوگیری کرد و تمام هیأت‌ها ملزم به برگزاری مجمع شدند.

 

تحولات فدراسیون جودو همزمان با تغییرات ورزش قم

بعد از برگزاری مجمع سالیانه پر حاشیه و پر سر و صدای فوتبال، نوبت به هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان رسید تا با حضور رئیس جدید فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان در کنار دیگر اعضای مجمع، عملکرد یک سال اخیر آن به دقت مورد تحلیل و ارزیابی قرار بگیرد.

این در شرایطی است که فدراسیون جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی نیز اواخر سال 1397 دست‌خوش تغییر و تحول شده و آرش میراسماعیلی که نخستین‌بار سال ۲۰۰۱ در شهر مونیخ آلمان مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کرد و دو سال بعد در اوزاکای ژاپن قهرمانی جهان خود را تکرار کرد، اکنون ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد.

میراسماعیلی که سال 2005 موفق به کسب مدال برنز جهان در قاهره مصر شد و همین رنگ مدال را سال ۲۰۰۷ در ریودوژانیرو برزیل تکرار کرد، امید زیادی به خانواده بزرگ جودوی ایران داده تا با تغییر و تحولات وسیع، این رشته ورزشی را در سطح آسیا و جهان یک بار دیگر به اوج برساند.

 

منعم: قم ظرفیت قهرمان‌پروری بالایی در رشته جودو دارد

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم که به واسطه سه سال معاونت این اداره کل بین سال‌های 1388 تا 1391 شناخت کاملی از وضعیت ورزش قم به ویژه رشته جودو دارد، در مجمع سالیانه این هیات ورزشی اظهار کرد: در قم زیرساخت‌های مناسبی برای رشته جودو ایجاد شده و قم ظرفیت قهرمانی و همچنین قهرمان‌پروری بالایی در رشته جودو دارد.

 

آمادگی هیأت جودو قم برای میزبانی اردوی تیم‌های ملی

مجید متقی رئیس هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان در زمان بازدید آرش میراسماعیلی از امکانات خانه جدید جودو قم در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه از جودوکار پرافتخار کشورمان خواستار واگذاری میزبانی اردوی تیم‌های ملی جودو به هیأت قم شد.

ریاست مجمع سالیانه هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان قم بر عهده آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون و نایب‌رئیسی مجمع بر عهده رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم بود، مجمعی که در آن ابتدا گزارش عملکرد یک ساله هیأت قم توسط مجید متقی رئیس این هیأت ارائه شده، سپس عملکرد مالی هیأت مورد بررسی قرار گرفت و بعد از ایراد سخن توسط رئیس و نایب‌رئیس مجمع با موافقت مجدد اعضا به ادامه کار متقی پایان یافت.

آرش میراسماعیلی سپس در آکادمی تخصصی جودو استان قم حضور یافت و از زیر ساخت‌های جودو در قم بازدید کرد، ضمن اینکه با حضور وی جلسه اعضای هیأت رئیسه و مسوولان کمیته‌های هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان قم تشکیل شد و نفرات هیأت رئیسه به رئیس فدراسیون معرفی شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayon0.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما