سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 77952
منبع : خبرگزاری تسنیم

قم امیدوار به حضوری قدرتمند در لیگ امید کشور

قم نيوز : در شرایطی که سال گذشته حذف ناباورانه تیم‌های پایه‌ای قم در لیگ‌های مختلف سبب بهت صاحب‌نظران فوتبالی در قم شد، ولی به نظر می‌رسد امسال همت مناسبی برای حضوری قوی در مسابقات امید کشور به وجود آمده است.
قم امیدوار به حضوری قدرتمند در لیگ امید کشور
قم امیدوار به حضوری قدرتمند در لیگ امید کشور
به گزارش قم نیوز در سال گذشته تلخ‌ترین رویداد فوتبال پایه در قم رخ داد، جایی که پس از زحمت و هزینه فراوان برای صعود به سطح یک فوتبال جوانان و امید کشور به یکباره هر دو نماینده سقوط کرده تا بار دیگر کام اهالی فوتبال تلخ شود.

در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر جوانان و امید باشگاه‌های کشور دو نماینده قم در نیم‌فصل نخست با نام صبا در بازی‌ها ظاهر شدند ولی به علت مشکلات مالی در دور برگشت نام این به تیم به افشید قم تغییر یافت.

اما پیش آغاز فصل جدید سری رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان و امید کشور این دو نماینده به بخش خصوصی واگذارشده و امتیاز تیم نیز واگذار خواهد شد.

باشگاه مهام پلیمر که در سال 97 حضور در لیگ‌های فوتبال نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قم را تجربه کرده، تصمیم دارد در سال جاری نماینده فوتبال قم در لیگ یک جوانان کشور و نیز لیگ دسته اول امیدهای کشور باشد.

این باشگاه به‌صورت رسمی درخواست خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده و این اداره پس از بررسی این موضوع توسط کارشناسان خود با واگذاری مدیریت هر دو تیم و استفاده از ظرفیت‌های این باشگاه موافقت کرده است.

مهام در سال 97 در هر دو رده نوجوانان و بزرگسالان دو عنوان چهارم را در لیگ‌های استانی کسب کرد و در لیگ برتر جوانان قم هم عنوان قهرمانی را به دست آورد تا کارنامه مثبتی را به همراه خود داشته باشد.


سرمربی تیم امید مهام پلیمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: بنا بر نظر مدیران تیم بنده توفیق داشته به‌عنوان سرمربی در رده امیدهای کشور در خدمت استان و بازیکنان این رده سنی باشم.

محمد علیخانی گفت: نخستین جلسه تمرینی فوتبالیست‌های امید برای حضور در فصل جدید لیگ دسته یک امیدهای کشور در ورزشگاه تختی آغاز و در این جلسه تمرینی تعدادی از بازیکنان فصل گذشته تیم‌های امید و جوانان حضور یافتند.

وی افزود: مهام پلیمر در سال جاری نماینده فوتبال قم در لیگ دسته یک امیدهای کشور و جایگزین صبا (افشید) فصل گذشته شده است.

این در حالی است که مهامیها تنها بعد از گذشت دو روز از تمرینات، کادر فنی خود را تکمیل کرده تا نشان دهند چه آتش تندی برای حضور در لیگ دارند.

بر این اساس امیر بیطرفان به‌عنوان سرپرست، داوود عاصم آبادی به‌عنوان مدیر فنی و محمد علیخانی به‌عنوان سرمربی فعالیت خواهند کرد؛ همچنین مهدی عمویی و احمدرضا رضایی دو مربی و علی شاکری مربی دروازه بان های این تیم خواهند بود. از سوی این باشگاه نام محسن یاسبلاغی به‌عنوان بدن‌ساز تیم و محمد قمی نیز به‌عنوان مسئول پشتیبانی اعلام‌شده است.

گفتنی است، در سال 97 که این تیم با نام صبا (افشید) زیر نظر هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان بود، اثری از مربیان بدن‌ساز و دروازه‌بان و مدیر فنی نبود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8hea.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما